Wienerbröd
Basic
Och PO:n som ligger på ca 160g. Ingen större skillnad alltså... Tack!Min AT på 38,5 väger lite drygt 140 gram på länk så det bör ligga i de krokarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och PO:n som ligger på ca 160g. Ingen större skillnad alltså... Tack!Min AT på 38,5 väger lite drygt 140 gram på länk så det bör ligga i de krokarna.
Väger inte Planet Ocean mer än 160g på länk? Är det den senaste? Trodde den vägde närmare 200g.Och PO:n som ligger på ca 160g. Ingen större skillnad alltså... Tack!
Fel av mig! Nu var det 164g med gummi. 220g med länk. Fick biffiga armar på köpet...Väger inte Planet Ocean mer än 160g på länk? Är det den senaste? Trodde den vägde närmare 200g.
Jag tänkte väl detFel av mig! Nu var det 164g med gummi. 220g med länk. Fick biffiga armar på köpet...
Håll i dig!Finns här någon som är ägare till den nya Omega Globemastern?
Om din väger 206 gram så undrar jag vad min PO 9300 väger?
Om din väger 206 gram så undrar jag vad min PO 9300 väger?
Riktigt tjusig!Håll i dig!
Tuff, den är i titan va?Gillar min Seamaster 300MC för dess retro design, men med modernt material och urverk.
Den vita tavlan är bara fantastisk!AT x 2 hälsar!
Så lika, men ändå så olika!
Grymma, tror inte ATn är en klocka för mig men vill ändå ha enAT x 2 hälsar!
Så lika, men ändå så olika!
Japp, har väldigt svårt för tyngre klockor, så det är titan som gäller för klockor med länkTuff, den är i titan va?
Hej,
Den boxen som kommer med min klocka är den jag fick vid nyköp - och som du säger tror jag detta är en vanlig Speedy-box. Om det finns eller har funnits FOIS-specifika boxar vet jag faktiskt inte. Blir frågande till vad som är rätt box - när och var köpte du din klocka @RobertD
Kan mjukstarta... Sålde min Speedmaster igår och det känns inte helt okej idag.
Men det var av en anledning. Den här vackra är på ingång:
Bild lånad från nätet. Är kluven då jag älskar speedyn men kände för något lite mer dressat.
Väntat på min i ett par veckor nu. Den här uppdatering gör mig fan galen, orkar inte vänta mer!Hauntingly beautiful !
Ja, vilken fantastisk skönhet ! Om jag blott finge två ord att beskriva denna ljuvliga Aqua Terra så blir det dessa bägge engelska. Jag kan helt enkelt inte slita blicken från henne, hon är bara så...perfekt ! Urtavlan är fullkomligt trollbindande; närmast svart i skugga för att övergå till gnistrande blått när solens strålar når fram och slår ner på tavlan. Och så boetten - den är så solid att den för tankarna till ett kassaskåp. Bäst av allt är väl ändå hennes inre skönhet; ty det finns ett tickande liv djupt där inne av en sådan teknisk standard att det saknar motstycke. Urverket är det bästa vi någonsin har sett. It's made in Heaven. Den gamle kinesiske filosofen Konfucius avsåg ju såklart inte klockor när han yttrade sina berömda ord, men likväl är det ju alldeles särskilt passande i detta sammanhang att påpeka att sann storhet kommer från insidan; true greatness comes from within
En keeper såklart, precis som hennes syster med ljusgrå tavla. Ett litet mästerverk som kommer att få följa med mig genom livet. Något säger mig att jag kommer att njuta av de hänförande färgskiftningarna långt in i framtiden
Vänligen
Forumets undersköterska