Jag gillar den där, men vet inte om den är för stor för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar den där, men vet inte om den är för stor för mig.
Prydlig!!
Hämtar min imorgon förhoppningsvis.Omega kväll i regnet
Är det inte så att du har ett resefodral du kan lyfta ur inuti boxen? Har för mig att Omega infört detta väldigt nyligen på denna standardbox.Köpte en smp300 för en vecka sedan. När jag öppnade paketet var boxen matt. Mina andra Omegaboxar är glansiga. Är jag full eller är det någon uppdatering av boxen?
Oj, det stämde! Väldigt fin. Då är boxen uppdaterad. Hade missat reseefodralet helt, haha! Tack så mycket!Är det inte så att du har ett resefodral du kan lyfta ur inuti boxen? Har för mig att Omega infört detta väldigt nyligen på denna standardbox.
Han nämnde att han hade några Omegor och att han tyckte om dem, det var det enda.Se denne lille delen av videoen. Omegafans...wait for it:
Nettopp. Det artige var at han setter pris på så mange flere klokker enn bare Omega. Han med andre ord ikke bare en ambassadør, men klokkeentusiast. Lett å overse i en klokkeverden som alltid refererer til mannen kun opp mot Omega.Han nämnde att han hade några Omegor och att han tyckte om dem, det var det enda.
Lägg upp en annons här efter att ha kollat i vintage delen?
Nej, men fick köpa av en nära vän. Inget bra läge att sälja just nu tror du?Jag hade behållit den. Arvegods?
OK, kanske bra plan, tack!Lägg upp en annons här efter att ha kollat i vintage delen?
Den stora "Vad är rimligt pris för vintageklockan?"-tråden
Hej hej, Möjligt att det inte finns något behov av denna tråd men jag tänkte att det känns lite tokigt att starta en ny tråd varje gång jag funderar över priset på en klocka. Jag kommer i a f återanvända tråden så kanske den borde heta "Den stora tråden där JiiWe frågar vad klockan är värd"...klocksnack.se
Tänker mer på historien bakom klockan och dess status. Hade behållit om inte pengar hade behövts in i annatNej, men fick köpa av en nära vän. Inget bra läge att sälja just nu tror du?
Ahh, nej inget egentligt behov av pengar men samtidigt är jag ingen samlare.Tänker mer på historien bakom klockan och dess status. Hade behållit om inte pengar hade behövts in i annat
Mycket trevlig klocka.
Tack, fått en värdering på Bukowskis men man får ju bara 65%-ish av värdet i handenMycket trevlig klocka.
Ett tips är att få ett värderingsintyg för att få en indikation om värdet.
Om inte annat så kan det vara bra även i försäkringssynpunkt, om Du väljer att behålla klockan.
MItt råd är dock att Du behåller den, det hade jag gjort.
Lägg ut en sälj annons här på KS, kanske någon som nappar.Tack, fått en värdering på Bukowskis men man får ju bara 65%-ish av värdet i handen
Har du en bild när den sitter på handleden?
Den där är ball! Kan tänka mig en, men 77+…
Har du en bild när den sitter på handleden?
Ser riktigt bra ut! 19-20 cm. handled?