Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snacka med @ERIKSON URHANDEL så fixar de dem till dig.Har ni några tips på var man kan köpa reservdelar till en Seamaster? Finns någon bra webshop i Sverige eller EU? Behöver pins till armband.
Bra trippel!Omega söndag
Wow! Vilken constellation är det?Omega söndag
det är en Omega Constellation Double Eagle ref: 15195100Wow! Vilken constellation är det?
Superfin!det är en Omega Constellation Double Eagle ref: 15195100
inte jätte många känner till den
Ye maybe. Or maybe just the weight of it. I also have a Tudor black bay which is a solid everyday watch. Maybe it’s this difference in weight that makes it feel less special. However said that, I do love the omega. It’s a beautiful piece.Is it the movement that gives you that feeling?
The Valjoux 7750 is a bit rough, but loved by a lot of enthusiasts and still used in many watches by different brands.
Det finns en avd för köp& sälj. Läs på reglerna.Hej, jag är helt ny här på klocksnack så jag vet inte om det här är rätt ställe att fråga - någon moderator får gärna tillrättavisa mig om jag ska göra på något annorlunda sätt.
Jag har en Omega Seamaster Diver 300m Co-Axial Chronograph 44mm (Mörkblå tavla och bezel) från 2014 som är i mycket bra skick. Endast hårfina repor på spännet från användande vid skrivbord, och den har aldrig blivit polerad. Den är inköpt i augusti 2021 från uretvintage - dock utan originallåda och certifikat.
Är det någon som har tips på hur jag ska sälja den, eller är intresserad av att köpa den för den delen?
Fler bilder skickas vid behov, jag arbetar i centrala Stockholm.
Riktigt snygg! Kul namn, känns ju mitt i prick, Darth-klockanMin nya fina Omega som jag är så stolt över. Hade först räknat bort den helt pga av storlek (42 mm). Har ju väldigt smala handleder. Men testad i butik så blev det en annan känsla och överraskning..
Kallar min nya för Omega Darth!
Undrar om nån fler i forumet som skaffat samma klocka?
Tack Hebbe!Det finns en avd för köp& sälj. Läs på reglerna.
Viktigt - Välkommen till Klocksnack - principer för forumet (uppdaterat 180120)
Välkommen till Klocksnack! Här kan du tillsammans med likasinnade diskutera allt som rör klockor och armbandsur. Du kan också köpa, sälja och byta klockor på Klocksnacks köp- & säljavdelning. Forumets innehåll styrs av medlemmarna och nivån sätts helt och hållet av oss medlemmar, även om det...klocksnack.seViktigt - Riktlinjer för annonsering
Vem får/kan annonsera? Företag som bedriver affärsverksamhet har en egen avdelning och förväntas förutom att följa reglerna nedan även följa gällande lagstiftning om exempelvis returrätt. Allmänt 1) Handel med varumärkesförfalskningar är förbjuden, detta gäller även eftermarknadsdelar som är...klocksnack.se
Samma ref, haft den nästan tre år nu. Bild från fredagstråden.Min nya fina Omega som jag är så stolt över. Hade först räknat bort den helt pga av storlek (42 mm). Har ju väldigt smala handleder. Men testad i butik så blev det en annan känsla och överraskning..
Och den är banne mig lika fin fortfarande!Samma ref, haft den nästan tre år nu. Bild från fredagstråden.
Min nya fina Omega som jag är så stolt över. Hade först räknat bort den helt pga av storlek (42 mm). Har ju väldigt smala handleder. Men testad i butik så blev det en annan känsla och överraskning..
Då kunde man inte låta bli att belysa sin egen (fast denna med gult guld istället). Kommer nog aldrig sälja denna då jag varken testat eller sett något som tillfredsställt mig mer. En riktigt fullträff.Samma ref, haft den nästan tre år nu. Bild från fredagstråden.
Blev bilvax efter senaste tvättenSer ut som att den varit på rekond?
Snuggt!
En Speedmaster måste man ha!
Så de kör ett varv till. Vissa modeller till bra pris igen. Andra betydligt högreSeamaster - Diver 300M 42mm
Denna vara kan inte köpas online. Kontakta oss på 08-611 73 01 för att ombesörja leverans.boberggrenur.com
Någon som handlat på rean?