Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länk vinner alltid för mig. Dock är po på gummi snyggt och skönt att bära. Tycker även 8500 sitter lite tight med gummi vilket jag gillar.Svårt att välja om jag ska fortsätta köra på gummit eller byta tillbaka till stål. Jag tycker att gummit är skönare medans stållänken är snyggare. Vad tycker ni är snyggast rent utseendemässigt och vad hade ni valt för tillfället?
Jag brukar alltid föredra länk men den är inte dum på gummit heller. Gillar kontrasten mellan stålet och svart remSvårt att välja om jag ska fortsätta köra på gummit eller byta tillbaka till stål. Jag tycker att gummit är skönare medans stållänken är snyggare. Vad tycker ni är snyggast rent utseendemässigt och vad hade ni valt för tillfället?
Länk vinner alltid för mig. Dock är po på gummi snyggt och skönt att bära. Tycker även 8500 sitter lite tight med gummi vilket jag gillar.
Jag brukar alltid föredra länk men den är inte dum på gummit heller. Gillar kontrasten mellan stålet och svart remStormtrivs med min PO 8500 på gummi
Köpte BTW gummi till min PO2500 idag...pics kommer senare
Grattis. Riktigt grym klocka, använder min dagligen.Idag kom min nya Omega Seamaster Aqua Terra 150m Master Co-Axial 41.5mm 231.10.42.21.01.003
Otroligt nöjd!
Svårt att välja om jag ska fortsätta köra på gummit eller byta tillbaka till stål. Jag tycker att gummit är skönare medans stållänken är snyggare. Vad tycker ni är snyggast rent utseendemässigt och vad hade ni valt för tillfället?
Svårt att välja om jag ska fortsätta köra på gummit eller byta tillbaka till stål. Jag tycker att gummit är skönare medans stållänken är snyggare. Vad tycker ni är snyggast rent utseendemässigt och vad hade ni valt för tillfället?
Jag är groteskt stor, så en fläskig klocka med stållänk bär jag upp rätt bra.Finns en gammal forumregel beträffande PO8500. Har du den i 45,5 mm och inte är groteskt stor så ska du ha den på gummi. har du 42mm ska du ha den på länk.
Själv föredrar jag alltid originallänk om det som sagt inte är en stor klocka.
Jag är groteskt stor, så en fläskig klocka med stållänk bär jag upp rätt bra.
Jag är groteskt stor, så en fläskig klocka med stållänk bär jag upp rätt bra.
Ni kanske skulle ta och byta avatar med varandra?Kör hårt på länk då min groteskt stora klockbroder!
Idag kom min nya Omega Seamaster Aqua Terra 150m Master Co-Axial 41.5mm 231.10.42.21.01.003
Otroligt nöjd!
Ni kanske skulle ta och byta avatar med varandra?
Stormtrivs med min PO 8500 på gummi
Byter gärna min 16710, seadweller och min sub TT plus en säck med pengar från min sida mot din PO? Deal?Vi kör på PO idag oxå
Jag har 3st men jag gillar inte Omega.Jag tror inte @yonsson skrivit ett enda inlägg i den här tråden. Hörru, någon Omega har du väl ändå ? Har svårt att tro att du helt missat en så stor delikatess i klockvärlden
Byta Omega mot Rolex? Hur tänkte du nu?Byter gärna min 16710, seadweller och min sub TT plus en säck med pengar från min sida mot din PO? Deal?
Stort grattis till en fin klocka och Omegas framtida samlarobjekt !
Hade lite otur när jag tänkte Sorry att jag ens ställde fråganByta Omega mot Rolex? Hur tänkte du nu?
12-15'?Har inte alltför bra koll, vad kan man uppskatta för andrahandsvärde på Seamaster kvartsur från 2008? Går i tankarna på ett byte. ett Likt denna:
Du har väl inte ändrat dig om att byta din PO mot dessa plus en bunt med tusen lappar åt ditt håll?Gummi på! Lite kul med detta gummit är att sömmarna inte är fejk
Näe..har redan sportrollarDu har väl inte ändrat dig om att byta din PO mot dessa plus en bunt med tusen lappar åt ditt håll?
Vad hade du tänkt att han skulle göra med tusen lappar?Du har väl inte ändrat dig om att byta din PO mot dessa plus en bunt med tusen lappar åt ditt håll?
Jahopp...ett obevakat ögonblick med en företagsam liten dotter så plötsligt händer det. Lagt ifrån mig PO i vårt arbetsrum...märker att det lilla busfröet smiter in där o jag följer efter...inget konstigt så jag börjar fixa med lite kläder etc...hör henne säga "klocka" varpå jag vänder mig om o få se en överförtjust tjej som klättrat upp o fått tag i PO...nej nej säger jag varpå hon liksom lyckas få klocka uppochner o drar den över bordet...allt gick på typ 2,5 sekund...nu är det en del små små repor över glaset
Näe..har redan sportrollar
Kunde bli en kul festVad hade du tänkt att han skulle göra med tusen lappar?
Är oxå lite sugen på det faktiskt!Sjukt sugen på Seamaster 300 men vill helst ha 007, svindyr?