Tack! Det är något speciellt med svart urtavla, stålboett och svart band. Väldigt clean lixom.Passar bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det är något speciellt med svart urtavla, stålboett och svart band. Väldigt clean lixom.Passar bra
Håller med dig om att 1171an är vinnaren, däremot håller jag med @Stefan78 om att den nya är riktigt vass den med, om än med en modernare och ”lyxigare” look. Med risk för att svära i kyrkan tycker jag den gör sig rätt bra på gummi också faktiskt, om man vill sporta till det lite.1171 är favoriten för mig men jag gillar 005/006:ans originallänk också! Kan inte fatta varför den är så utskälld, toppklass
Vilken är egentligen bästa länken på Speedy Pro?
9600 kr inkl. slitdelar.Kronan har börjat "slira" när jag drar ut den för att ställa tiden, lite som att den inte riktigt får grepp när jag försöker justera visarna och att sekundvisaren liksom "kämpar sig igenom" trots att kronan är utdragen helt. Samtidigt så när jag har tryckt in kronan igen och ska börja gänga tillbaka den då klickar den på ett särskilt ställe under varvet.
Skulle tippa på att det är dags för en service oavsett - Men vad ligger en service på idag i kostnad, om man räknar bort en polering?
Kronan har börjat "slira" när jag drar ut den för att ställa tiden, lite som att den inte riktigt får grepp när jag försöker justera visarna och att sekundvisaren liksom "kämpar sig igenom" trots att kronan är utdragen helt. Samtidigt så när jag har tryckt in kronan igen och ska börja gänga tillbaka den då klickar den på ett särskilt ställe under varvet.
Skulle tippa på att det är dags för en service oavsett - Men vad ligger en service på idag i kostnad, om man räknar bort en polering?
Kolla med Klockmaster Fältöversten.Kronan har börjat "slira" när jag drar ut den för att ställa tiden, lite som att den inte riktigt får grepp när jag försöker justera visarna och att sekundvisaren liksom "kämpar sig igenom" trots att kronan är utdragen helt. Samtidigt så när jag har tryckt in kronan igen och ska börja gänga tillbaka den då klickar den på ett särskilt ställe under varvet.
I need this one
Fick du reda på om det var fel på packning eller glas? Eller något annat? Skönt att det gick att återställa så pass.
BA, RM och SMP.. Vilken är bäst???
Älskar RM. Jag har faktist 2, i olika storlekar, 39 och 42mm. Både sitter perfekt på min 18cm handleden. Den större bärs som pilot klockaRM. Alltid haft förkärlek till den.
Mycket bra trippel.BA, RM och SMP.. Vilken är bäst???
Var lite upptagen när samtalet kom så jag frågade inte desto mer. Får be att återkomma om det. Huvudsaken är att inget gått sönder och det var nog i vilket fall kanske dags för en service.Fick du reda på om det var fel på packning eller glas? Eller något annat? Skönt att det gick att återställa så pass.
Tack. Det finns en PO45,5 men den sitter på armen idagMycket bra trippel.
Hur skall man kunna svara på det? RM är väl i 39 och just den är väldigt tilltalande. Kan känna att 2500 smäller lite högre än 1120 också (jo, det heter ju 2403 utan datum slog jag upp).BA, RM och SMP.. Vilken är bäst???