TouchingEvil
Silver
Fick tips om det tidigare i tråden, men tack ändåKontakta Eriksons, lovar de kan skrapa fram en åt dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick tips om det tidigare i tråden, men tack ändåKontakta Eriksons, lovar de kan skrapa fram en åt dig.
Den va inte snygg alls tyvärr, de vågiga mönstret passade inte. Originalet är mycket snyggare.Jag tycker dessa ser riktigt fina ut men skummade lite i tråden och det verkade som att någon hade blivit besviken i verkligheten? @TouchingEvil?
Var de inte till belåtenhet?
Den va inte snygg alls tyvärr, de vågiga mönstret passade inte. Originalet är mycket snyggare.
Väntar tills basel 17 och ser vad för mumsigt som erbjuds
Jag tycker dessa ser riktigt fina ut men skummade lite i tråden och det verkade som att någon hade blivit besviken i verkligheten? @TouchingEvil?
Var de inte till belåtenhet?
Det du beskriver låter som en Rolex Submariner.Det där är klockvärldens BMW 320d. En snygg och bra produkt som i Svenssons ögon är lite lyxig men som är fantastiskt tråkig. Inget fel på produkten, gör säkert sitt jobb kanonbra men känns mer som massproducerad lyx än de flesta andra klockor.
Det du beskriver låter som en Rolex Submariner.
Ägarna (mig själv inkluderad) på forumet verkar fullkomligt älska sina klockor och det med all rätt. Vad som spelar roll är vad man själv gillar att bära och inte vad andra tycker om ens klocka.Mm du kanske har rätt? Men jag hävdar fortfarande att den Omegan är väl klinisk.
Ägarna (mig själv inkluderad) på forumet verkar fullkomligt älska sina klockor och det med all rätt. Vad som spelar roll är vad man själv gillar att bära och inte vad andra tycker om ens klocka.
Kom PO 2003? Trodde det var 2005?Äntligen färdig med min recension av den senaste Planet Ocean. Om ni är lässugna så hittar ni den här
https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-planet-ocean-master-chronometer-43-5.66431/
Har jag skrivit fel? Fan, det var nog 2005 . Korkat av mig, tack för rättelsen.Kom PO 2003? Trodde det var 2005?
Står iaf 2005 i min 600 sidors omega bibelHar jag skrivit fel? Fan, det var nog 2005 . Korkat av mig, tack för rättelsen.
I sådant fall stämmer det du säger! Aja, får leva med den tabbenStår iaf 2005 i min 600 sidors omega bibel
Kolla med admin om de kan ändra. Recensionen är ju grym och som omega ambassadör måste du ju rätta till dettaI sådant fall stämmer det du säger! Aja, får leva med den tabben
Vem av dem, spelar det någon roll? Spencer? Tack ska du haKolla med admin om de kan ändra. Recensionen är ju grym och som omega ambassadör måste du ju rätta till detta
Fick det ändrat nu! Än en gång, tack för att du informerade mig. Förresten, denna Omega-bibel, var hittar jag en sådan?Står iaf 2005 i min 600 sidors omega bibel
antar att den går att köpa..."omega a journey through time" 600 sidor med alla modell familjer, historia etcFick det ändrat nu! Än en gång, tack för att du informerade mig. Förresten, denna Omega-bibel, var hittar jag en sådan?
Fick det ändrat nu! Än en gång, tack för att du informerade mig. Förresten, denna Omega-bibel, var hittar jag en sådan?
Är ruskigt sugen men den verkar inte vara jätte lätt att hitta längre...?
Grymt vacker!2255.80.00.
Länge sedan jag använde denna, min första klocka som inte var quartz. Min enda klocka under rätt många år.
Jag gillar inte bling särskilt mycket men föll för den och nu är den drygt 15 år...
Tack.Grymt vacker!
Har letat efter en fin sådan ett tag nu. Priserna har stigit rejält.
Var nära på att köpa en electric blue quartz på Kaplans förra veckan, men de hade stängt då jag skulle dit och spana in den live..