Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behåll!
Typ världens snyggaste klocka
Mycket tuff men funderar alltid över den egentliga läsbarheten på den där...
Jag håller nästan med. Såg de nya Planet Ocean modellerna idag. Holy mother av fuck att bilder inte gör dessa rättvisa.
För tjocka as usual..
Höjden är en vanesak, tyngden kanske i högsta laget men det känns bra tack vare att man justera till perfekt passform i spännet. Keramiska tavlan och ringen är fantastiska! Svårt att fånga på bild men den här ger en hint, en solig vinterdag när träden speglar sig i tavlan och ringenTyvärr håller jag med, hade de rakat av dem 2-3mm hade de varit perfekta.
Men i den vinkeln jag såg dem, genom ett skyltfönster(för feg för att prova ) var de helt perfekta. Magisk finish.
Höjden är en vanesak, tyngden kanske i högsta laget men det känns bra tack vare att man justera till perfekt passform i spännet. Keramiska tavlan och ringen är fantastiska! Svårt att fånga på bild men den här ger en hint, en solig vinterdag när träden speglar sig i tavlan och ringen
Kan inget annat än instämmaSmp passar till kvällens Bond film
Ja det är jävligt synd. Har varit väldigt nära att slå till på PO GMT men den är ju som ett höghus.För tjocka as usual..
Riktigt schysstOmega Smpc med Nato som är lite längre. Nu redo för sommar och bad...
Verkligen, ska bli väldigt intressant med mässanUnderbart att se alla AT-bilder och att modellen finns hos så många forummedlemmar. Nu börjar det dra ihop sig till Baselworld 2017 och det blir otroligt intressant att följa om vi då får se nya AT 8900 (eller får den kaliber 8800 ?) som det ryktats om så länge och vilka smärre kosmetiska justeringar som följer med METAS-versionen.
Vänligen
Forumets undersköterska
Var och klämde på Aqua Terra hos en AD för ett par dagar sedan och det står väl relativt klart nu att det blir en sådan när jag är klar med studierna, så det blir ett tag till av väntan och (eventuellt) uppdaterade modeller. Finns det några rykten om vad vi kan vänta oss vid Basel, eller är det "bara" de nya urverken?Underbart att se alla AT-bilder och att modellen finns hos så många forummedlemmar. Nu börjar det dra ihop sig till Baselworld 2017 och det blir otroligt intressant att följa om vi då får se nya AT 8900 (eller får den kaliber 8800 ?) som det ryktats om så länge och vilka smärre kosmetiska justeringar som följer med METAS-versionen.
Vänligen
Forumets undersköterska
Var och klämde på Aqua Terra hos en AD för ett par dagar sedan och det står väl relativt klart nu att det blir en sådan när jag är klar med studierna, så det blir ett tag till av väntan och (eventuellt) uppdaterade modeller. Finns det några rykten om vad vi kan vänta oss vid Basel, eller är det "bara" de nya urverken?
Cool duo! Jag hade haft svårt för sen svarta pga min åldrande syn, men den grå sidan av månen lånar jag gärna nån gång
Snyggt med lite nyanser av brunt i tavla och vridringsinlägg.Någon som har klämt på denna och kan dela med sig av sina tankar ?