Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Första dagen med nya Seamastern. Känns otroligt bra
![]()
Fint!Äntligen tillbaka på länken. Råkade ut för en liten fadäs för några veckor sedan. Idag tog vi tag i det. Inga konstigheter @DrKlocka![]()
![]()
![]()
![]()
Det finns ju en del hemmaskruvare om du vågar dig på det.Har ärvt en Omega seamater 600 i sämre skick. Då värdet på klockan är mindre än kostnaden av en service från certifierad verkstad funderar jag på möjligheten att få hjälp från annat håll.
Är det möjligt? Tänker om man kan kontakta urmakarskolan eller liknande.
Vad har kronan till vänster för funktion? Rotera bezeln? Grymt snygg klocka! Jag är särskilt förtjust i bandhornens utformning.Första dagen med nya Seamastern. Känns otroligt bra![]()
Helium escape valve.Vad har kronan till vänster för funktion? Rotera bezeln? Grymt snygg klocka! Jag är särskilt förtjust i bandhornens utformning.
KöpStort grattis!!
Är och velar kring den där hela tiden. Att köpa eller inte köpa, DET är den stora frågan.
Gött att se dom användas på riktigt!
Hebbe lille du har en fin klocka
Kan ta hem en ny länkbit för ett rimligt KS-pris.AD alt kolla med @DrKlocka![]()
En typisk uppeggning inför försäljningPolaris jag fått i inbyte, sjukt ful alltså
![]()
Snygg! Vad heter modellen?Den här gillar jag! Någon som pillat på en?
![]()
Du svarar på ett inlägg som är mer än nio år gammalt...Snygg! Vad heter modellen?
Måste jobba in sista inläggen för säljdelenDu svarar på ett inlägg som är mer än nio år gammalt...
Klockan är en Seamaster Diver 300M GMT Chronograph, från generation 3 av Diver 300M.
![]()
Diver 300M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 212.30.44.52.01.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Diver 300M 44 mm, Stahl mit Stahlarmband Uhren - 212.30.44.52.01.001!www.omegawatches.com
Omegas egen service center locator säger Bergströms och Sjöbackens urverkstad.Någon som känner till en urmakare i Malmö regionen som utför service på Omega?