Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I valet mellan de där två skulle jag lätt välja den vita. Och på gummi. Även om svart aldrig är fel, så tycker jag att AT i svart blir lite mycket av en dussinklocka. Den vita ser inte bara roligare ut, den ser också exklusivare ut.Behöver en AT som kompliment till min SMP! Kan bara inte välja färg...
Klart att det blir "tråkigt" med en svart till kanske, men den känns säker. Och leka med färger kan man hålla på med på billigare klockor.
Har provat den vita på länk en gång men gillar den klart mer på gummi, och det finns inte att prova någonstans på västkusten vad jag vet.
Hur hade ni tänkt?
![]()
![]()
![]()
Behöver en AT som kompliment till min SMP! Kan bara inte välja färg...
Klart att det blir "tråkigt" med en svart till kanske, men den känns säker. Och leka med färger kan man hålla på med på billigare klockor.
Har provat den vita på länk en gång men gillar den klart mer på gummi, och det finns inte att prova någonstans på västkusten vad jag vet.
Hur hade ni tänkt?
![]()
![]()
![]()
Jag hade tänkt att jag ville ha någon av Goodplanet-modellerna i titan. Enligt mig har AT aldrig varit bättreI valet mellan de där två skulle jag lätt välja den vita. Och på gummi. Även om svart aldrig är fel, så tycker jag att AT i svart blir lite mycket av en dussinklocka. Den vita ser inte bara roligare ut, den ser också exklusivare ut.
Ja det lutar åt den vitaI valet mellan de där två skulle jag lätt välja den vita. Och på gummi. Även om svart aldrig är fel, så tycker jag att AT i svart blir lite mycket av en dussinklocka. Den vita ser inte bara roligare ut, den ser också exklusivare ut.
Höftar lite nu men behöver det vara senaste versionen av den vita? Tycker annars att första generationens AT med vit urtavla och blå visare och index är riktigt härlig.Ja det lutar åt den vitaDet enda jag är rädd för är att alla vita klockor jag haft har jag sålt. Alla har dock haft svart bezel.
Håller med om att den där är riktigt fin. Sportig och fräsch. Du ska inte klippa den som ligger här på KS då?Jag hade tänkt att jag ville ha någon av Goodplanet-modellerna i titan. Enligt mig har AT aldrig varit bättreGMT:n har jag suktat efter i 10 års tid men det har aldrig blivit av
![]()
![]()
Sjukt snygg, men för mig blir det en 41:a. Har haft två AT innan, en bumble bee och en small second! Gillar något större klockorJag hade tänkt att jag ville ha någon av Goodplanet-modellerna i titan. Enligt mig har AT aldrig varit bättreGMT:n har jag suktat efter i 10 års tid men det har aldrig blivit av
![]()
![]()
Absolut inte, men gillar gummit skarpt! Sen vill jag ha en servad i så fall, så man slipper den huvudvärkenHöftar lite nu men behöver det vara senaste versionen av den vita? Tycker annars att första generationens AT med vit urtavla och blå visare och index är riktigt härlig.
Den här var riktigt bra! Gråblå så mer återhållsamt än dom vanliga blå på gummi och sekundvisare som poppar. Hade länk också men den var så mycket bättre på gummit.Sjukt snygg, men för mig blir det en 41:a. Har haft två AT innan, en bumble bee och en small second! Gillar något större klockor![]()
![]()
![]()
Har också haft en small seconds.Sjukt snygg, men för mig blir det en 41:a. Har haft två AT innan, en bumble bee och en small second! Gillar något större klockor![]()
![]()
![]()
Ja den där är sjukt snyggDen här var riktigt bra! Gråblå så mer återhållsamt än dom vanliga blå på gummi och sekundvisare som poppar. Hade länk också men den var så mycket bättre på gummit.
![]()
Grattis! En av de bättreSlog till på denna,
(OBS, lånad bild)
![]()
Tackar!! Hoppas bara det är hyfsad leveranstid. Man blir ju som ett barn på julafton när man får vänta för längeGrattis! En av de bättre![]()
Bra val! Är själv vanligtvis inte nåt fan av vita klockor, men just den där är riktigt bra. Och bandet är grymt!Slog till på denna,
(OBS, lånad bild)
![]()
Gtattis! Skulle vilja prova gummit, det lär vara skönt.Slog till på denna,
(OBS, lånad bild)
![]()
Ja, detta gummit är nog det bästa jag har provatGtattis! Skulle vilja prova gummit, det lär vara skönt.
600 kr!??? Jag tyckte Krons tog mycket som tog 250 krSnygg, grattis!
Erikson tar 600:- för en länkjustering, som hittat![]()
Jarl Sandin i Gbg tar också 600kr.600 kr!??? Jag tyckte Krons tog mycket som tog 250 kr.
Cashen måste in....600 kr!??? Jag tyckte Krons tog mycket som tog 250 kr.
Jo absolut, men det tar väl de på riktigt typ max 7 minuter. Tar de 600 kr specifikt för Omega eller allmänt för att korta skruvad länk?Jarl Sandin i Gbg tar också 600kr.
Orimliga summor egentligen, sen förstår jag att arbete läggs ner och ändå "kostar" något..
Har bara lämnat in Omega i närtid så kan inte svara på andra märken. De är ju dock AD för Omega så borde inte vara större problem att korta tänker man.Jo absolut, men det tar väl de på riktigt typ max 7 minuter. Tar de 600 kr specifikt för Omega eller allmänt för att korta skruvad länk?