• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

• Safirglas

Röster: 412 54.1%
  • Hesalit

Röster: 350 45.9%

• Totala väljare
    762
:)
20260513_092019.jpg

Behöver en AT som kompliment till min SMP! Kan bara inte välja färg...
Klart att det blir "tråkigt" med en svart till kanske, men den känns säker. Och leka med färger kan man hålla på med på billigare klockor.
Har provat den vita på länk en gång men gillar den klart mer på gummi, och det finns inte att prova någonstans på västkusten vad jag vet.
Hur hade ni tänkt?

IMG_5101.jpg

21122737-1jdruq09fw1owies9rhfi7a4-ExtraLarge.jpg
45982819-8l7s3pr5tl31ctusb8v815zi-ExtraLarge.jpg

Klart att det blir "tråkigt" med en svart till kanske, men den känns säker. Och leka med färger kan man hålla på med på billigare klockor.
Har provat den vita på länk en gång men gillar den klart mer på gummi, och det finns inte att prova någonstans på västkusten vad jag vet.
Hur hade ni tänkt?

IMG_5101.jpg

I valet mellan de där två skulle jag lätt välja den vita. Och på gummi. Även om svart aldrig är fel, så tycker jag att AT i svart blir lite mycket av en dussinklocka. Den vita ser inte bara roligare ut, den ser också exklusivare ut.

Hur hade ni tänkt?

IMG_5101.jpg

I valet mellan de där två skulle jag lätt välja den vita. Och på gummi. Även om svart aldrig är fel, så tycker jag att AT i svart blir lite mycket av en dussinklocka. Den vita ser inte bara roligare ut, den ser också exklusivare ut.
Jag hade tänkt att jag ville ha någon av Goodplanet-modellerna i titan. Enligt mig har AT aldrig varit bättre 😊 GMT:n har jag suktat efter i 10 års tid men det har aldrig blivit av 😍

IMG_6916.png
IMG_6917.png

Ja det lutar åt den vita😊 Det enda jag är rädd för är att alla vita klockor jag haft har jag sålt. Alla har dock haft svart bezel.

Det blev en AT 38! Silvervit tavla och mörkgråa index. Det blir bra för jag har bara mörka tavlor på mina andra klockor. Nu ska jag bara justera länken, något jag alltid fasar. Omegas system med skruvar och pinnar är riktigt snyggt och säkert när det väl är på plats, men herregud vad pilligt det är...

1000031980.jpg

Tillbaka
Topp