• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omröstning: bästa sällskapet till Shadyboy under pappaledigheten...?

Vilken klocka ska hålla Shadyboy sällskap under pappaledigheten?

• Tudor Pelagos

Röster: 11 6.4%
  • Tudor Pelagos - in house femraders

Röster: 16 9.3%
  • Rolex Explorer 39 mm

Röster: 47 27.3%
  • Rolex Explorer II Svart

Röster: 22 12.8%
  • Rolex Explorer II Vit

Röster: 34 19.8%
  • Blancpain Fifty Fathoms (förutsätter försäljning av JLC'n)

Röster: 29 16.9%
  • Något helt annat...

Röster: 13 7.6%

• Totala väljare
    172
En poll är meningslös utan uppföljning. Igår var min första dag som föräldraledig och det firades med att jag och sonen gick förbi Krons och plockade ut klockan som vann omröstningen. Sonens bad-pingvin måste naturligtvis vara med i sammanhanget också. Avslutningsvis kan man säga att den funkar alldeles förträffligt som föräldraledig-sällskap. :)

IMG_8488.JPG
IMG_8491.JPG
IMG_8492.JPG
IMG_8494.JPG

Kul, grattis.
Glöm inte uppdatera med första bilden "in action". Soffhängsbilder räknas inte som action.

Bra val! Ha en skön pappaledighet!

(Jag hade personligen kompletterat med en G-Shock att bära för de mest intensiva stunderna i sandlåda och andra hög-risk-för-repor-aktiviteter ;))

Barnvagnsrally då? Eller är det babysim, bibliotek eller sandlåda som är minimum?
Osmaklig bild, men det här bjöd min andra son på. Ganska skönt med en klocka som tål lite då. Var väl lite det som var grundtanken med ditt inköp?
Fattar inte ens hur det är tekniskt möjligt att lyckas så som han gjorde.
Glömde stoppa in klockan när bilden togs.

Senast ändrad:
Bra val! Ha en skön pappaledighet!

(Jag hade personligen kompletterat med en G-Shock att bära för de mest intensiva stunderna i sandlåda och andra hög-risk-för-repor-aktiviteter ;))
Har 2 Seiko-beaters som kommer få ta de värsta skogsmulle-aktiviteterna. Samvetet mot urmakarkonsten har ju en gräns. :)

Osmaklig bild, men det här bjöd min andra son på. Ganska skönt med en klocka som tål lite då. Var väl lite det som var grundtanken med ditt inköp?
Fattar inte ens hur det är tekniskt möjligt att lyckas så som han gjorde.
Glömde stoppa in klockan när bilden togs.
I de där lägena gäller det att klockan tål högtryckstvätt och klorin.

Tillbaka
Topp