Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart det är så.. gillar själv stort men då ligger mina handleder på 18.5.Bara en fråga om inställning! Tycker du att det funkar så funkar det..
Utmaning antagen, nästa GTG så spänner vi handledsmuskler (?).
Vet som sagt inte hur stor den är på, vill inte att den ska sticka ut och bli fånigt stor. Men håller den sig inom handledsbredd så är det ok. Jag får testa den nångång helt enkelt. Finns säkert fler snygga orangea Omegor om denna upplevs som ankare.
Då jag redan är ungdomligt fräsch så behöver jag inte kompensera det..![]()
Verkligen! Kul att ses på minglet förra veckan!
![]()
Vad e det för en?Den här har varit med läänge .![]()
En Citizen analog aqualand från 90 talet någon gång.Vad e det för en?
Bättre sent än aldrig [emoji2]Hur har jag missat denna underbara tråd?!
Med risk för att verka tjatig får jag nog lägga upp min klocka för andra gången, en helfestlig, orange juicegrogg (easy on de jos):![]()
Menar väl detBättre sent än aldrig [emoji2]
Ibland undrar jag varför man strävar efter dyra klockor när något sånt här finns i samlingen...
Har du en speciell grillklocka(seikon)?WTF??!! Det är JAG som är Mr Orange här!! Passa sig!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dessa finns i lådan idag. Historiskt finns det mer att hämta. Mycket mer... Jag är sjuk!!
Det säger bara Pang! och sen går vi alla runt med orange på handleden.Sommarkombon redo, nu är det bara att invänta vårvärmen
![]()