watchwelder
Friends of KS
Först klockan med orange. Går mot orange sakta men säkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytillskottet #2 inom en veckas tid. Stooor o tung!
![]()
Jäkligt läcker [emoji2]
Yikes! En sån behöver jag!![]()
Äntligen en Doxa 1200T, urtavlan är magisk i färgen.
Glycine Airman SST, orange och svart i en härlig kombo:
![]()
Fräsch tråd. Här passar ju denna utmärkt
![]()
![]()
Tjusigt!Planet Ocean med matchande gummirem..![]()
Bjuder på en kompis till denna...Crosspost från Zodiac-tråden...
![]()
(Denna finns även på annonsdelen.)
När jag blir stor ska jag också ha en sån!Tog några extra bilder när jag knäppte dagensklockabilden..
![]()
![]()
Du menar en sån här..?När jag blir stor ska jag också ha en sån!![]()
Funkar bättre än förväntat. Storleken kändes mest pga av att den är så hög.Du menar en sån här..?
![]()
Har du testat någon? Den är ganska stor. Å då är jag van vid stora klockor.. Inte helt obärbar men den känns. Fråga leben ..![]()
Och att du var lite otränad nör du testade? Du klagade över vikten mellan Nyköping och Gränna ju..;-)Funkar bättre än förväntat. Storleken kändes mest pga av att den är så hög.
Har inte testat någon.. rädd för att det är som när jag "bara" skulle titta på en hundvalp...Du menar en sån här..?
![]()
Har du testat någon? Den är ganska stor. Å då är jag van vid stora klockor.. Inte helt obärbar men den känns. Fråga leben ..![]()
Bara en fråga om inställning! Tycker du att det funkar så funkar det..Rätta mig gärna om jag har fel... Men kommer inte en PO kännas väldigt stor på handleder på 16-16.5cm?