Tobias Eriksson
Guld
Med andra ord...det kan ju inte gå felDesign från random budget-dykare från 60-talet ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med andra ord...det kan ju inte gå felDesign från random budget-dykare från 60-talet ju.
Har varit sugen på denna vintageoris men för liten för mig: http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2846/vara/1115265
Så om någon gillar designen men har för tunna handleder är det ett hett tips!
https://klocksnack.se/threads/jlc-geophysic.22480/#post-454867Börjar tröttna lite på dessa nyversioner av vintageklockor. Fakepatinering och oversize. Känns så jäkla fantasilöst.
Precis så där ska det ju se ut! ALLT var rätt med den där klockan!
Förstör inte det här för mig nu
![]()
![]()
![]()
ALLT? Den var fin, men den där packningen skulle jag knappt vilja utsätta för fuktig höstluft ens...
hur kan du avgöra något om packningen på de bilderna?
Den ska komma i juni enligt Klockmaster.Någon som vet när den kommer ut i Sverige?
Funderar som sagt på att lå till på en, men ju längre tiden går, desto mer sneglar jag på denna Sinn (103)
Också vintageinspirerad, fin dome, svart bezel, sansad storlek, men kronograf som sagt.
Oris får snabba på nu!![]()
![]()
Men denna är ju billig, då kan man leva med sådant.Tycker den ser helt ok ut.
Men var är fakepatina hatarna som ställde upp mangrannt när omega släppte sm300?![]()
Inte ens lik ju.Tyckte att det där var en av fullträffarna på Basel i år. Skulle kunna tänka mig att äga en men känns att det skulle bli lite "samma lika" i klocklådan med den här också![]()