Gillar Oris här är min, en Oris Wiliams F1 fr 2004..
Läcker! Ser sådär snyggt använd ut! Hur fäster länken? Bandhornen ser helt integrerade ut men med lite space mellan mittlänk och boett?
Tycker den va grym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar Oris här är min, en Oris Wiliams F1 fr 2004..
Ahh lite space men den modellen..tack föressten??Läcker! Ser sådär snyggt använd ut! Hur fäster länken? Bandhornen ser helt integrerade ut men med lite space mellan mittlänk och boett?
Tycker den va grym!![]()
Lite sliten på becelen bara men inget jag stör mig på...
På produktbild eller vanlig wristshot?Nu har det gått några veckor sen jag sålde min Aquis med grön bezel. En av anledningarna var att om jag saknade den så skulle jag köpa en Deep Blue Aquis. Nu har tyvärr det suget kommit så ni som har köpt Deep Blue varianten, är ni nöjda med den eller är den bättre på bild?
Vilket som givetvisPå produktbild eller vanlig wristshot?![]()
Jag tycker den är snyggare i verkligheten, speciellt i skugga eller svagare ljus där det blåa går mer mot svart! Resten vet du ju men produktbilder är alltid lite för snygga, bättre att prova på handleden.Vilket som givetvis![]()
Tycker den är snyggare på wristskott än produktbilderna. Såg nu att uret har 2-8 veckors leverans på den, heeeeeelvete!Jag tycker den är snyggare i verkligheten, speciellt i skugga eller svagare ljus där det blåa går mer mot svart! Resten vet du ju men produktbilder är alltid lite för snygga, bättre att prova på handleden.
Den var läcker! Vad är det för modell/ref?Detta är min favorit, dock inte min än..
![]()
Vet inte än tyvärrDen var läcker! Vad är det för modell/ref?
Är det inte en Audi Sport limited edition (den som kom i år) finns även med grå urtavlaVet inte än tyvärr
Mm får fråga på forumet kanske
Ska kolla iallafall imorgon eller på lördag när jag skall till mårtenssons
Är det inte en Audi Sport limited edition (den som kom i år) finns även med grå urtavla
LikaÄr det inte en Audi Sport limited edition (den som kom i år) finns även med grå urtavla
Sällan denna får handledstid, men idag var det dags!
![]()
Grymt sugen på att byta ut min blåa mot en sådan!Fick med mig denna skönhet hem igår.
Detta är alltså Deep Blue men det är svårt att få till en bra bild på den blåa färgen. Ser mest svart ut från denna vinkel.
![]()
Tack så mycket, är väldigt nöjd! Ja precis det var jagGrymt sugen på att byta ut min blåa mot en sådan!
EDIT: Det var dig jag pm:a med va? Grattis! Hoppas du blev nöjd![]()
Fick med mig denna skönhet hem igår.
Detta är alltså Deep Blue men det är svårt att få till en bra bild på den blåa färgen. Ser mest svart ut från denna vinkel.
![]()
Kolla i Paketöppningstråden så får du se några bilder där man ser urtavlans färg bättreTa en "bättre" bild då![]()
Såg det nu, tycker den ser grym ut. Funderar mellan den eller en Aqua Terra men går inte bestämma sigKolla i Paketöppningstråden så får du se några bilder där man ser urtavlans färg bättre![]()
Har du varit och klämt något på Aquisen? Personligen fick jag en helt annan uppfattning av klockan när den satt runt handleden(på ett positivt sätt.)Såg det nu, tycker den ser grym ut. Funderar mellan den eller en Aqua Terra men går inte bestämma sig![]()
Japp jag har redan flippat enHar du varit och klämt något på Aquisen? Personligen fick jag en helt annan uppfattning av klockan när den satt runt handleden(på ett positivt sätt.)
EDIT: Såg nu att du sålt en Aquis här på forumet.![]()