• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

Läcker! Ser sådär snyggt använd ut! Hur fäster länken? Bandhornen ser helt integrerade ut men med lite space mellan mittlänk och boett?

Tycker den va grym! :)
Ahh lite space men den modellen..tack föressten??:)

Bilagor

• 20151007_122625.jpg
    20151007_122625.jpg
    165.4 KB · Visningar: 71
Kankse ser ut som stretch men annorlunda i verkligheten..stadig länk...vill du byta den mot nåt?? :)

Nu har det gått några veckor sen jag sålde min Aquis med grön bezel. En av anledningarna var att om jag saknade den så skulle jag köpa en Deep Blue Aquis. Nu har tyvärr det suget kommit så ni som har köpt Deep Blue varianten, är ni nöjda med den eller är den bättre på bild?

Jag tycker den är snyggare i verkligheten, speciellt i skugga eller svagare ljus där det blåa går mer mot svart! Resten vet du ju men produktbilder är alltid lite för snygga, bättre att prova på handleden.
Tycker den är snyggare på wristskott än produktbilderna. Såg nu att uret har 2-8 veckors leverans på den, heeeeeelvete!

Tillbaka
Topp