Stenholm13
Silver
Jajuste kronografen är som en fotboll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Patina börjar ta sig riktigt bra på bronset nu200706
![]()
![]()
![]()
200716
![]()
![]()
![]()
![]()
Jäkla fin! Just den där 44mm som jag antar att det är, är jävla svåra att få tag på! Iallafall nu känns det somKöpte mig en "beater" idag som ska agera jobb/gör-vad-du-vill-klocka. Från 07-ish med snygga vågiga tavlan.![]()
DrömBjuder på några bilder.
![]()
![]()
![]()
Inte så sliten för att ha varit rund handleden sedan 2009
Kan man få tag på gummi armband till oris tt1 diver fortfarande i sverige? Nån som vet?
Okey! Finns ju icke orginal på ebay men vettefan hur dem ärHar letat överallt men inte hittat något. Skulle vara om någon AD skulle har ett liggande, vilket verkar otroligt.
Säkrast är att ta kontakt med Oris direkt så man är säker på att få rätt.
Skit... trodde att jag åter igen skulle få äga en oris tt1 diver, men missade i slutat på auktionen, gick väl lite över va jag ville ge dock men ändå!
9400 mitt maxbud va 9200Skulle ha koll på priset tänkte jag, inte för jag va intresserad av att köpa men ändå.
Vad gick den för?
Alltså den small secondSkulle ha koll på priset tänkte jag, inte för jag va intresserad av att köpa men ändå.
Vad gick den för?
Alltså den small second
Ruggigt fin!
Planerar att köpa en Grön Oris Aquis 39.5mm. Ser att den kostar typ 4000kr mindre på Uret.se jämfört med alla andra ställen. Kan man lita på äktheten då? Hur kan de sälja den så mycket billigare? Någon som köpt via dem och bekräftat äktheten?
Sjukt snyggt så visste inte jag att man kunde göra.Ibland ser den svarta matta tavlan grå ut pga ljuset. Jag valde bort allt blänkande på den här så det blev helborstad länk, matt vridring och matt tavla när jag köpte den.
![]()
Ja, det är alltså ingen specialanpassning för mig utan bara ett annat utförande än den glansiga. Annat ref nummer.Sjukt snyggt så visste inte jag att man kunde göra.
Jaha! Jag har tänkt att det borde finnas en borstad modell, är inte allt för kär i blänkande dykareJa, det är alltså ingen specialanpassning för mig utan bara ett annat utförande än den glansiga. Annat ref nummer.
Hur stor är den?Min nya kostymklocka
![]()
Hur stor är den?