LennyK
Silver
Den GMT du köpte är brutal också. Antar att du är jävligt nöjd med denHehe!! Precis samma här! Kollade på båda modellerna och slog till på GMT:n. Såg kort efter att båda tog slut så vi måste ha köpt de typ samtidigt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den GMT du köpte är brutal också. Antar att du är jävligt nöjd med denHehe!! Precis samma här! Kollade på båda modellerna och slog till på GMT:n. Såg kort efter att båda tog slut så vi måste ha köpt de typ samtidigt![]()
Ja, har ju bara haft den någon dag men otroligt positivt överaskad över alla detaljer, den fina kvaliten och att den faktiskt sitter riktigt bra trost sin storlek. Hade bara testat en vanlig Prodiver som hastigast innan. Nu har jag också beställt länken till den men den var 4-6 veckor bort men då har jag ju faktiskt två klockor i en kan man säga. Har inte riktigt fattat, men samma modell med länken verkar vara en tidigare modell som inte finns kvar på Oris hemsida över nuvarande sortiment. Men gick som sagt att beställa länken som reservdelDen GMT du köpte är brutal också. Antar att du är jävligt nöjd med den
Måste fråga, är det flera som har fått med denna låda när dom köpt sin Aquis?
![]()
![]()
En annorlunda och mycket coolare "Batman". Tummen upp från mitt hållChronoris Williams.. smekmånaden är total! Den klocka tillsammans med GS Snowlake som jag blivit mest ”blown away” över att se irl! Bilder gör den inte rättvisa. Sen trodde jag att det skulle bli svårt att vänja sig vid att inte ha konsekvent sekundvisning, men jag hade fel..![]()
Chronoris Williams.. smekmånaden är total! Den klocka tillsammans med GS Snowlake som jag blivit mest ”blown away” över att se irl! Bilder gör den inte rättvisa. Sen trodde jag att det skulle bli svårt att vänja sig vid att inte ha konsekvent sekundvisning, men jag hade fel..![]()
Vet inte om Aquis men jag fick Pointer Date levererad i den så kallade Travel Pouchen...
Hej Orisvänner!
Jag har snöat in på Divers 65 i 36 mm. I väntan på en 36 mm helt i brons (som ännu inte finns) hade jag i princip bestämt mig för en blå på länk. Delvis för att att jag gillar blå klockor och delvis för att jag aldrig riktigt förstått grejen med att bara vridringen (och inte inlägget) är i brons (för visst är det brons och inte bara belagd metall?). Men nu vacklar jag! Provade en svart på länk häromdagen och den har en väldigt behaglig och fin värme i tavla tack vare index och visare i rosé. Och så var den där vridringen i brons inte så dum ändå....
Om dom ändå bara hade skippat datumfönstret!
Hjälp mig gärna att komma fram till ett beslut! Bilder, tankar, synpunkter, glada tillrop, idiotförklaringar - allt tas tacksamt emot. Hit me!
Tack på förhand!
kan nog vara den snyggaste oris jag sett.![]()
Den är fet
Tack så mycket ! Jag är väldigt nöjd med den. Ser lite fram emot att testa det medföljande gula gummibandet också.kan nog vara den snyggaste oris jag sett.
Jag tror det är riktiga nitar om jag minns rättVar och provade en Oris 65, riktigt snygg.
Vet någon om länken är fejknitad (såsom Tudor 58 är) och om dykaringen är gjord i typ keramik (kändes plastig)?
Var och provade en Oris 65, riktigt snygg.
Vet någon om länken är fejknitad (såsom Tudor 58 är) och om dykaringen är gjord i typ keramik (kändes plastig)?
Ja precis. Så många frågor. Men snart så!Verkligen, har fått några blänkare i mailen.
Att det är ett nytt inhouseverk står väl ganska klart, men sen är det lite mer diffust.
Kommer det en ny modellserie? Kommer det finnas i befintlig line osv?
Frågan är vad kalaset kommer att kosta...Det här börjar ju låta riktigt spännande! 5 dagars kraftreserv och 10 års garanti. Känns som att de snickrat ihop något ganska stabilt
![]()