Integrerad redan då alltsåÄnnu snyggare med länken på.
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Integrerad redan då alltsåÄnnu snyggare med länken på.
![]()
![]()
![]()
Hur stor är samlingen?Korspostar lite.
Idag kör vi Oris Artix
![]()
Hur stor är samlingen?
Hojta till när flipparsjukan har slagit tillIdag blev det denna
![]()
Hojta till när flipparsjukan har slagit till![]()
Först på KS?! Vill se fler bilderGör debut i oristråden med denna nylevererade pärla
Gör debut i oristråden med denna nylevererade pärla
Gör debut i oristråden med denna nylevererade pärla
Snyggt, kollade in den på Magnussons i helgen![]()
Här kommer fler bilder. Inkluderar även paketet dom tycker sig ha givit migGör debut i oristråden med denna nylevererade pärla
Ursäkta, ny på detta med klockor och har aldrig kunnat ta en fin bild. Ska jobba på bildernaHär kommer fler bilder. Inkluderar även paketet dom tycker sig ha givit mig![]()
Finns nog ”room for improvement”Ursäkta, ny på detta med klockor och har aldrig kunnat ta en fin bild. Ska jobba på bilderna
Tack ska du haFinns nog ”room for improvement”Men man kan ju inte vara proffs från start, måste ju börja någonstans. Oavsett så är det en grymt fin klocka, så stort grattis till den och välkommen till Klocksnack
![]()
Hej alla! Skulle egentligen lägga ned klockeriet men sen fick jag syn på denna och det blev ett köp direkt och ångrar det inte. Vilket ur!
![]()
Gillar de där jag också, snyggt utan datum. Men jag undrar hur färgerna upplevs i verkligheten?Har börjat sakna min gamla Oris 65 Bronze Bezel som jag hade förut, och har nu fått upp ögonen för dessa två. Grymt fina!![]()
![]()
Precis, väldigt clean utan datum! Får ta och spana in dem irl.Gillar de där jag också, snyggt utan datum. Men jag undrar hur färgerna upplevs i verkligheten?![]()
Har börjat sakna min gamla Oris 65 Bronze Bezel som jag hade förut, och har nu fått upp ögonen för dessa två. Grymt fina!![]()
![]()
Någon som rockar en artix date stål/guld? Sjukt sugen på en men aldrig haft en i handen själv![]()
Är det någon med lite smalare handleder som har erfarenhet av Aquisgummit? Jag är jäkligt sugen på en Carysfort och tror inte att diametern är något större problem även om den är åt det större hållet men har läst att gummit måste klippas om man har mindre än 17.5-ish och är orolig att kan bli lite obehagligt. Man är ju rätt låst vad gäller bandalternativ och jag är inte något fan av länk så det vore trist att klocka hem en på gummi bara för att upptäcka att man inte kan bära den.![]()