slarvsylten
Basic
Kul med nysläpp från Oris men kör fortfarande en gammal sommargoding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var hittar jag denna?!? Sökte på hemsidan men icke... :-(Varför inte en ny Oris-klocklåda
![]()
![]()
Riktigt snygg klocka, men varför har de inte gett ett uns mer kärlek till urverket? Hade varit bättre med en solid baksida med ett sånt tråkigt verk på en så fin klockaDen här lyckades dom med!![]()
Var hittar jag denna?!? Sökte på hemsidan men icke... :-(
Strand, hav, bärs och Oris
![]()
![]()
Då gör jag premiär i Oristråden med detta lite roliga inköp. Tack till den mycket trevliga AD August Petersson i Gislaved![]()
Tack. Blev förälskad i tavlan och habegäret tog över.Grymt köp! Stort grattis!
Grymt snygg!![]()
Då gör jag premiär i Oristråden med detta lite roliga inköp. Tack till den mycket trevliga AD August Petersson i Gislaved![]()
Wow, den där var riktigt fin!![]()
Sedan min fick nytt urverk upplever jag detta problemet mer sällan än förr. Möjligt de lyckats göra någon förbättring i de nya verkenBy the way - denna jumping hand issue. Upplever inte det på min - har de fixat problemet?
Riktigt härlig grönfärg på den där! Grattis!![]()
Hur "nollställer" du patinan på brons?Då fick man hem den här.
Lite regöring och nollställd patina så jag kan fixa min egen.
![]()
Hur "nollställer" du patinan på brons?![]()
ba gnuggat på med en tandborste typ? Går att göra då flera gånger antar jag?Med kolsyrat vatten/läsk och citronsaft![]()
ba gnuggat på med en tandborste typ? Går att göra då flera gånger antar jag?![]()