Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En härlig artikel som fick mig att uppskatta Oris ännu mer!![]()
In-Depth: A Visit to Hölstein, The City That Oris Built
While the town existed far before the popular watch brand, Oris' fingerprints are everywhere now.www.hodinkee.com
Intressant läsning om Oris och Hölstein i Hodinkee.
Längtar efter att min ser ut sådär…Lite ”smutsiga” detaljer
![]()
Unik klocka! Älskar denna. Så fluffig och go.Efter att ha sett en asgrym Oris under OWG March i våras försökte jag få köpa den klockan. Det fick jag inte, så det fick bli en ny. Hittills är jag väldigt nöjd, nu ska jag bara få till lite bra patina på den.![]()
Grymt köp! Den kommer bli ännu snyggare på nolltid.Efter att ha sett en asgrym Oris under OWG March i våras försökte jag få köpa den klockan. Det fick jag inte, så det fick bli en ny. Hittills är jag väldigt nöjd, nu ska jag bara få till lite bra patina på den.![]()
C'est très chic...Jag kommer använda min gamla Houdini ganska mycket mer nu när jag upptäckte att den matchar klockan ganska bra…
![]()
Fan va fin den är den svarta, är den titan? Satan va ja ångrar att ja sålde min regulatorMin gamla och tjejens nuvarande:
![]()
Färgglatt med original Movember Nato idag.
![]()
Ingen säljer väl en favoritdykare mitt i sommaren?Fasen vad det är dött på gamla oris diver marknaden![]()
Nej det är ju det som är så dumt!Ingen säljer väl en favoritdykare mitt i sommaren?![]()
Du ställer då alltid upp med bilder iaf! Dig kan man lita på!
Är du snabb kanske du hinner på den här:Fasen vad det är dött på gamla oris diver marknaden![]()
Bara ute efter gamla Oris tt1 i valfri variantÄr du snabb kanske du hinner på den här:
![]()
Armbanduhr, Sonstiges Sixty-five, Oris.
01 733 7720 4057. Seriennummer 3724440. Vollständiger Satzauctionet.com
Visarhoppet borde vara kvar iaf om det är att minutvisaren flyttar sig lite när du ställt tiden? Undviks bara genom att gå förbi med någon minut och sedan tillbaka till klockslaget du ska ställa in. Är så på det urverketDrygt två månader senare och min Aquis är hemma igen! Bytt urverk bl a och jag tycker det spontant märks. Rotorn snurrar t ex lättare nu än innan bytet. Jag har dock inte testat om visarhoppet är kvar när man ställer tiden. Det ger sig. Nu är jag bara glad den är hemma igen
![]()