Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt. Vad kostade det?Det blev en borstning till slut. Otroligt mycket bättre och tooligare enligt mig. Mycket nöjd!
![]()
Blev riktigt snyggt!Det blev en borstning till slut. Otroligt mycket bättre och tooligare enligt mig. Mycket nöjd!
![]()
Några hundra bara.Coolt. Vad kostade det?
Tack! Matchar boetten perfekt. Mittemellan satinerat och borstat skulle jag säga.Blev riktigt snyggt!
Lite oväntat, men får väl fira ThOrisday med dubbla Orisar, då det dök ner lite nytt.
En klocka jag varit på jakt efter länge men varit vansinnigt svår att få tag i.
Sjukt nöjd just nu
![]()
Wow! Grattis!Lite oväntat, men får väl fira ThOrisday med dubbla Orisar, då det dök ner lite nytt.
En klocka jag varit på jakt efter länge men varit vansinnigt svår att få tag i.
Sjukt nöjd just nu
![]()
Den där är ju kunglig!Glad tOrisdag!
![]()
Glad tORISdag på er!
Stannat enbart för fotot
![]()
Jajamen den e awesomeTrevlig se den igen, hoppas du är fortsatt lika glad i den än![]()
Dat Watt är oförklarligt bra! Övergången från grå till blå tavla bara funkar.Riktigt sugen på Dat Watt, funderar att köpa på Chrono24 om ingen av er vill sälja er?![]()
Solitt val av instegsklocka!Köpt 2006, min första ”riktiga” klocka och priset i butik har jag för mig var runt 8000-9000. Använder den tyvärr aldrig, men ikväll fick den luftas och firar det med ett gästspel i denna trevliga tråd
![]()
Bandbyte på min Pointerdate![]()
Den när klockan är så läcker tycker jag! Vet du vad den mäter lug-to-lug?Liiiite ljusare idag än i torsdags
Ha en härlig lördag tråden!
![]()
Den när klockan är så läcker tycker jag! Vet du vad den mäter lug-to-lug?
Ok, tack. Jag tror jag läste någon stans att vanliga divers 65 (40 mm i diameter) var 48 lug to lug, så jag tänkte att cotton candy kanske var något kortare. Tack för upplysningen!Tack!
Har inte mätt själv men ska vara 48mm. Känns inte riktigt som det i verkligheten men det kan nog vara för att den böjer sig rätt bra runt handleden. Bärs superskönt!