Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt classy!Pocket shot
Helt jävla otroligt att det är omöjligt att få tag i skruvar?! Har kontaktat en annan AD som säger dom får in skruvar EFTER jul/nyår. Har ingen skruvar att sälja?Alltså, känns som det är omöjligt att hitta skruvar. I söndags var alla AD i Stockholm stängda, i måndags gick jag till en AD som sa dom skulle mejla med pris. Fick aldrig svar. Går det att köpa någonstans på nätet? Kanske någon som har till salu? Gäller en Aquis 39.5 mm.
Har ett tag suktat efter en poppig dykare, så fick hem denna idag! Känns behaglig men frågan är, poppar den tillräckligt?![]()
Har du kollat med D..S.. Han skrev 3/12 att han hade bl a skruvar till Oris.Helt jävla otroligt att det är omöjligt att få tag i skruvar?! Har kontaktat en annan AD som säger dom får in skruvar EFTER jul/nyår. Har ingen skruvar att sälja?
Snöat in lite på Oris på sistone. Många grymma modeller både gamla och nya. Just nu väldigt nöjd med nyförvärvet:
![]()
Tack! Har en länk på väg men tycker den funkar riktigt bra på gummit också.Stenhård! Grattis!
D..S.. annons är avslutad, tyvärr. Men skrev direkt till Oris om att ingen AD vill hjälpa mig i Stockholm. Så nu har någon form av servicechef från Danmark mejlat mig o vill ha namn på dom AD som ej vill hjälp till.Har du kollat med D..S.. Han skrev 3/12 att han hade bl a skruvar till Oris.
Ett bra tag sedan jag hade en Oris. Sist det begav sig var det en svart Aquis 39,5. Denna är raka motsatsen men inte sämre för det. Har länge gått och velat mellan en Cartier tank o Reverso men ändå sedan den här lanserades har jag återkommit till att denna egentligen är väl så bra. Så nu slog jag till och den är faktiskt precis så bra som jag tänkte så jag dubbelpostar med dagens tråden. Ser betydligt större ut på bild än i verkligheten med sina 38x25mm. Perfekt storlek skulle jag säga.![]()
Lägger med en suddig bild för storleksreferens på 16,5 handled.![]()
Tackar! Om du gillar stilen och lite mindre klockor tror jag knappast du skulle bli besviken. Jag skulle kanske ha föredragit blånerade visare för lite mer kontrast men så länge det är hyggligt ljust är den faktiskt ganska läsbar för sin litenhet.Jag har också varit sugen på att testa en sedan jag såg lanseringen. Ser riktigt bra ut på dig, stort grattis!
Snöat in lite på Oris på sistone. Många grymma modeller både gamla och nya. Just nu väldigt nöjd med nyförvärvet:
![]()
Låter onekligen som en bra kombination….måste ta mig till en återförsäljare och testa!Tackar! Om du gillar stilen och lite mindre klockor tror jag knappast du skulle bli besviken. Jag skulle kanske ha föredragit blånerade visare för lite mer kontrast men så länge det är hyggligt ljust är den faktiskt ganska läsbar för sin litenhet.
Håller med. Designen är väldigt egen vilket är lite kul.Tycker deras dykkronos ofta är väldigt bra!
Ja men tänk bort originalbanden...Låter onekligen som en bra kombination….måste ta mig till en återförsäljare och testa!
Ja men tänk bort originalbanden...![]()