Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nix, försökt med ett par ORIS genom åren men vi blir inte riktigt kompisar. Senast en Artix på svart läderband, faktiskt inköpt på just Magnussons när reade ut i höstas. men den gick också vidare för någon månad sen.Ingen som köpt den nya Social Club edition ännu? Såg den i skylten på Magnussons ur i gbg. Såg bra ut även om det inte blev habegär direkt.![]()
Underbart fin! Så rätt av dem att göra den 38 mmKör på denna nu. Väntar också på den nya 65 med calibre 400.
![]()
![]()
![]()
Perfekt storlek. Fikk ganska bra pris också. 30% av. Fick 25% på den nya sixty five 12H.Underbart fin! Så rätt av dem att göra den 38 mm
Riktigt snygg om du frågar mig. Du såg inte om de hade graverat in någon stad på baksidan av boetten?Ingen som köpt den nya Social Club edition ännu? Såg den i skylten på Magnussons ur i gbg. Såg bra ut även om det inte blev habegär direkt.![]()
Dessa är så jäkla coola!![]()
En fin och härlig pjäs det här![]()
Nej jag vågade inte be om en visning med risk att habegäret skulle överväldiga migRiktigt snygg om du frågar mig. Du såg inte om de hade graverat in någon stad på baksidan av boetten?
Haha, yes farligt att ta en närmare titt ibland. Skulle också tippa på Stockholm men man vet aldrig...Nej jag vågade inte be om en visning med risk att habegäret skulle överväldiga migMen jag antar att alla har en stadsgravyr på baksidan? Så det är väl sthlm som gäller för svenska AD?
Visst är den bra! Perfekt storlek och riktigt bra mellanting mellan en tank och en Reverso. Min hälsar..Är första inlägget i denna tråd med min första Oris.
Känns riktigt trevlig![]()
Ja den är riktigt trevlig måste jag säga grymt nöjd med den , letar efter den röda nu.Visst är den bra! Perfekt storlek och riktigt bra mellanting mellan en tank och en Reverso. Min hälsar..![]()
Blir inte den lite svår...med färger på band och så tänker jag? Den blå är ju enklare och den vita går ju att klä upp med svart ödla eller ned med brunt vintage eller vad som helst däremellan.Ja den är riktigt trevlig måste jag säga grymt nöjd med den , letar efter den röda nu.
Gillade den när jag provade i vårasBlir inte den lite svår...med färger på band och så tänker jag? Den blå är ju enklare och den vita går ju att klä upp med svart ödla eller ned med brunt vintage eller vad som helst däremellan.
Jodå den är snygg! Det där med färg är så olika. Själv tröttnar jag på allt utom svart vitt o silver men tycker samtidigt att färg ofta är snyggt.Gillade den när jag provade i våras![]()
Ja det blir ju aldrig någon klocka man bär varje dag mer som ett kul komplement till resten av klocklådan.Jodå den är snygg! Det där med färg är så olika. Själv tröttnar jag på allt utom svart vitt o silver men tycker samtidigt att färg ofta är snyggt.
Jo och då är det ju kul med lite färg!Ja det blir ju aldrig någon klocka man bär varje dag mer som ett kul komplement till resten av klocklådan.
Bra val är grymt nöjd med mitt nyförvärv hoppas du får napp.Om någon känner att en rectangular tynger dig, släng iväg ett pm så kanske jag kan hjälpa dig att ta bort den tyngden från dina axlar![]()
Den där struktur tavlan skojar man inte bort, grym!Nytt in! Jäklar så najs på alla sätt och vis
Länge sedan jag hade en Aquis men samma goa känsla med denna som jag mindes
![]()
Riktigt bra! Tänker mig ett orange gummi till sommarenDen där struktur tavlan skojar man inte bort, grym!
Otroligt fin! Hojta till om du tröttnar på den!Bra val är grymt nöjd med mitt nyförvärv hoppas du får napp.![]()