Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
det enkla svaret är att inte ta exakt rakt uppifrånGod morgon oristråden. Ni som fotar era klockor, hur gör ni så att mobilen inte speglas i glaset
![]()
Var kan man läsa på om Oris färgglada bronsdykare?
Tack!![]()
Oris Diver 65 Cotton Candy – Why I Bought the Three Most Uplifting Watches of 2021
The Rake's founder makes time for hope and optimism with a new watch launch that sparks pure, unadulterated joytherake.com
Hur blev resultatet?
Hur blev resultatet?
Det står 2 år på deras hemsida. Ska som du säger endast vara på deras egna kalibrar det är 10 år.Såg att det är 10 års garanti på Cotton Candy. Trodde bara att det var det på nya Kaliber 400?
Så här såg det ut när jag reggade klockan på myoris.
![]()
Det borde vara 3år om du registrerat den på Oris jo, men däremot står det längre ner på samma sida:
Länk: https://www.oris.ch/en/watch/divers-sixty-five/01-733-7771-3155-07-8-19-15
Kanske denna är omfattad av 10år av någon anledning
![]()
Jag tvättade med citronsyra och bikarbonat.Hur tvättade du den? Slänge du ner hela i citronvatten eller kör du med tandborste?
Hur tvättade du den? Slänge du ner hela i citronvatten eller kör du med tandborste?
Grattis! Sitter som en smäck på dig juförsta ThOrisday för min del. BiCo var riktigt trevlig
![]()