• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

Gillar den gröna 403:an. Texturen på tavlan är läcker. Vad är dåligt med 400-verket? Förutom att det är dubbla priset…när det var 30 vs 45 så röstar jag på cal400. Nu blir det lite svårare att motivera men inte omöjligt :)
De har väl haft en del barnsjukdomar. Tyvärr lanserades de väl ett par år för tidigt, de hade gärna fått genomgå några vändor till av R&D. Coola verk i grunden, med 10 års serviceintervall och 10 års garanti, 5 dagars gångreserv.

Kollegan fick i går hem denna modellen.
Riktigt snygga färger, jag skulle själv aldrig våga köpa färgcombon så tur det finns lite mer färgstarka människor ;)

20250402_064911.jpg
20250402_064926.jpg
20250402_064956.jpg

De har väl haft en del barnsjukdomar. Tyvärr lanserades de väl ett par år för tidigt, de hade gärna fått genomgå några vändor till av R&D. Coola verk i grunden, med 10 års serviceintervall och 10 års garanti, 5 dagars gångreserv.
Ok, haft en i något år och inte upplevt några problem. Den kunde hoppa lite i visarna om kronan trycks in hårt och snabbt. Men annars problemfritt.

Barnsjukdomar var det ju med version 1, den hade även jag problem med.
Nu har jag haft/har båda de nya versionerna 2 och 3, och de har varit helt problemfria.
Min 402:a har en gångavvikelse på +1/dag.

Tillbaka
Topp