Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjejen fick denna som en kärleksgåva för ett år sedan ungefär.Har fått upp ögonen lite för Oris dam-utbud. Någon som har koll på dessa?
![]()
![]()
![]()
Tjejen fick denna som en kärleksgåva för ett år sedan ungefär.
Hon är jättenöjd!!
Enda nackdelen är begränsningen i luggarna.. man kan ju inte byta band hur som helst.
![]()
![]()
![]()
Vad jobbigt det blev nu. Står i valet å kvalet och har varit sugen på en aquis date ett tag men så kommer den ena nyhet efter den andra att nya modeller är påväg att rulla in, men först till sommarn! Vad ska man göra nudå?!
Riktigt snygg.. Är den 40 eller 43mm ?
MvgTopper edition
Varför måste Oris envisas med att sätta datumet på 6an!
Tackar
Varför måste Oris envisas med att sätta datumet på 6an!
Bättre än klockan 4 i mitt tycke![]()
Gummit är hur bra som helst. Mjukt och fint och luktar gott. Kan också justeras i flera steg när det sitter på så det går lätt att anpassa efter hur varm man är.
Så gör som jag, köp Aquis på länk och köp till gummi. Jag köpte först ett svart och sen ett orange gummi, så jag är redo för alla eventualiteter. Trodde jag skulle sakna möjligheten att köra på nato, men det funkar skitbra tack vare att gummit är så skönt och lätt att använda. Länken är bra också för övrigt, men jag gillar gummit bättre.
Gummit är hur bra som helst. Mjukt och fint och luktar gott. Kan också justeras i flera steg när det sitter på så det går lätt att anpassa efter hur varm man är.
Så gör som jag, köp Aquis på länk och köp till gummi. Jag köpte först ett svart och sen ett orange gummi, så jag är redo för alla eventualiteter. Trodde jag skulle sakna möjligheten att köra på nato, men det funkar skitbra tack vare att gummit är så skönt och lätt att använda. Länken är bra också för övrigt, men jag gillar gummit bättre.
Instämmer i hyllningarna av gummit. Låset är som tidigare sagt grymt men det är också väldigt tjockt och man behöver vänja sig.
![]()
Lite dassiga färger såhär med dåligt ljus och mobilkamera...
Tycker jag är det bästa med Oris. Dom har en egen design och försöker inte efterlikna en sub som 99% av alla andra dykare gör.Varför måste Oris envisas med att sätta datumet på 6an!
Var inne på Fredmans i helgen och klämde lite på denna. Den lilla drömmen är att ha den fast med blå tavla. Skulle gå ihop med min Squale 1521
![]()
![]()
Nice...Var inne på Fredmans i helgen och klämde lite på denna. Den lilla drömmen är att ha den fast med blå tavla. Skulle gå ihop med min Squale 1521
![]()
![]()