Grattis!Nu är det min tur att få läggs upp bilder här ☺.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Nu är det min tur att få läggs upp bilder här ☺.
![]()
Du har helt rätt☺.Grattis!Tycker Oris är ett underskattat märke som ger mycket bang for the buck! Min hälsar!
![]()
Är benägen att hålla med. Som sagt, innan sommaren är här så ska en Oris köpas in.Grattis!Tycker Oris är ett underskattat märke som ger mycket bang for the buck! Min hälsar!
![]()
Hej alla Oris-diggare! Verkar som att Aquisen ska genomgå förändring:
http://oceanictime.blogspot.se/2017/01/oris-aquis-date-new-for-2017.html?m=1
Hej alla Oris-diggare! Verkar som att Aquisen ska genomgå förändring:
Hej!Har varit med om samma sak på min TT1 Diver från sent 90-tal. Det är ngt som gått sönder i urverket. Kommer inte ihåg vad det hette - men det var inte dyrt att fixa hos en urmakare. Passa på att göra en fullservice.
Ska bli intressant att se den live ☺.Hej alla Oris-diggare! Verkar som att Aquisen ska genomgå förändring:
Ser ut som smakfulla förändringar. På bild har jag lite svårt för att komma överens med visare och index.
Se till och testa den IRL först innan du köper. Jag har smala handleder och tänkte att en 40mm Aquis borde sitta grymt. Men den kändes blää på handleden. Mycket pga länken som känns väldigt mjäkig, tunn och feminin. Testa 43mm Aquis också, den bär mindre än sina mått.Jag letar efter en svart Aquis 40mm, men kan inte hitta någon tillsalu någonstans. Är de verkligen så ovanliga?
Prova en 43mm först ☺.Jag letar efter en svart Aquis 40mm, men kan inte hitta någon tillsalu någonstans. Är de verkligen så ovanliga?
Nä, kollade bara länken. Såg att de förbättrat vridringen så att den går att greppa. Nästan omöjligt på nuvarande.Hittade du hur stor den kommer vara? Eller är det samma som innan?
Okej☺.Nä, kollade bara länken. Såg att de förbättrat vridringen så att den går att greppa. Nästan omöjligt på nuvarande.
Ska bli intressant att se den live ☺.
Kommer den presenteras på Basel mån tro?
Flippade min Aquis i somras. Saknar den. Denna kan bli ersättaren asså...
Så jävla snygg!!Deep blue
![]()
Den där är väl dessutom limiterad till 2000ex?Besökte Klockmaster i Globen för att hämta en klocka idag. Såg då att de sålde ut denna trevliga Oris för 10900kr. Gillade kronan till vänster och de röda detaljerna. Får bli dagens köptips. Bild stulen från nätet...![]()
Kör loctite!! SvagSöndagsångest! I min iver att undvika melodifestivalen smet jag in i tvättstugan och tvättade länkar.
Tog bort länken till min Aquis för första gången. Nu står jag här och funderar på om jag vågar skriva ihop den igen utan loctite eller är det läge att åka och köpa en skvätt?
![]()
Tack!Så jävla snygg!!![]()
GrattisHär kommer mitt nytillskott. En Propilot day date. Enkel och stilren men med fantastiska detaljer. Sitter riktigt bra trots sina 45mm![]()
![]()
![]()