• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oristråden!

RobinFrank

Breitling
IMG_20180114_133058.jpg
IMG_20180114_133058.jpg Nu har jag jobbat lite på klockbrännan, men efter att ha legat vid polen och synat klockan lite extra så har jag upptäckt ett extremt litet (får ej med det på bild) men ändå fullt så störande hårstrå på insidan av kristallen.
jag har fortfarande garanti på klockan och jag undrar vad ni hade gjort i mitt läge? Kan garantin täcka sådant?

Är väl inte värre än att höra mig för hos min närmsta Åf Malmbergs i Linköping.

Önskar alla en trevlig Helg!
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Snygg!

Vet någon vad nyaste modellen av Depth Gauge har för refnr? Blir tokig på Oris' långa, krångliga referenser.

IMG_20180114_133058.jpg
IMG_20180114_133058.jpg Nu har jag jobbat lite på klockbrännan, men efter att ha legat vid polen och synat klockan lite extra så har jag upptäckt ett extremt litet (får ej med det på bild) men ändå fullt så störande hårstrå på insidan av kristallen.
jag har fortfarande garanti på klockan och jag undrar vad ni hade gjort i mitt läge? Kan garantin täcka sådant?

Är väl inte värre än att höra mig för hos min närmsta Åf Malmbergs i Linköping.

Önskar alla en trevlig Helg!
 

Krillan

Omega
Diggar verkligen nya 39,5 mm Aquisen. Ser inte ut att bli stopp på dykare i år.. Var otroligt sugen på en 43a innan, men avstod pga storleken. Så nu finns ingen återvändo! :D Förmodligen då på länk.
Någon som har koll på rak arm vad gummit kostar vid sidan av?
 

bico

Breitling
Topp