ORIS X BWD Limited Edition
23 mm Size Black textile strap, Titanium, grey PVD plated folding clasp
www.oris.ch
Vad tycks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
23 mm Size Black textile strap, Titanium, grey PVD plated folding claspwww.oris.ch
![]()
Vad tycks?
Om man räknar ut priset som kronor per volymenhet klocka så blir det nog normalt …..Stor och väl tilltagen prislapp.
Om man var en brottare med flygcertifikat, ja![]()
23 mm Size Black textile strap, Titanium, grey PVD plated folding claspwww.oris.ch
![]()
Vad tycks?
Om man räknar ut priset som kronor per volymenhet klocka så blir det nog normalt …..
![]()
Rätt klicka för platsen!Cozze, Puglia,
![]()
VIlken generation Aquis har du? Min Aquis date relief av förra generationen ser inte ut så, så det kanske tillkommit i senaste generationen, om det är den du har?![]()
Fråga till Aquis-ägare. Jag tycker mig kunna märka att ena sidan av safiren ”sticker upp” lite. Försökt ta bild på det men svårt. Vill minnas att det inte såg ut så här på min förra. Är jag helt orimlig som tycker det ser märkligt ut?![]()
Gick loss på Google, och det ser lite olika ut tycker jag, men de flesta bilder ser väl ut som för dig?![]()
Fråga till Aquis-ägare. Jag tycker mig kunna märka att ena sidan av safiren ”sticker upp” lite. Försökt ta bild på det men svårt. Vill minnas att det inte såg ut så här på min förra. Är jag helt orimlig som tycker det ser märkligt ut?![]()
Så här ser det ut på min Aquis date relief, förra generationen. Jag kan inte se att glaset sticker upp.Gick loss på Google, och det ser lite olika ut tycker jag, men de flesta bilder ser väl ut som för dig?