hollow123
Silver
Ge det ett par år..
Haha ja precis tyvärr är det ju så, får passa på nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ge det ett par år..
Äter som ett jävla djur och rör mig en del också. Det hjälper inte. :<
Kolla upp vad du förbränner en normal dag och börja räkna kalorier på käket, det handlar trots allt bara om energi in vs ut.
Haha jag vet. Jag bryr mig dock inte så mycket, det är soft att vara smal och lätt. Orkar lyfta det jag behöver lyfta i vardagen liksom, har inga behov av att se ut som Dwayne Johnson heller.
Jag är 189cm och väger 70kg...tror inte jag behöver gå ner i vikt
Gör typ ingenting. :-/ gener antar jag!Hur gör du? Jag är ca 190cm och väger nu 105 kilo efter att ha slitit med mat och gym. Har gått ner från 127 kilo.
Gör typ ingenting. :-/ gener antar jag!
Äter som ett jävla djur och rör mig en del också. Det hjälper inte. :<
Du kan få tio av mig. Billigt. Deal?Gå ner? Jag tänker gå upp! 90kg here I come!
Du kan få tio av mig. Billigt. Deal?
Jellybelly. Med box och papper.Beror på, muskler eller fett?
Ok, inte för att vara oförskämd, men, du måste vara spensligt byggd, 70 kilo och nästan 190 cm. Min tränare kallar alla som är spensligt byggda "att ha bröst och bringa som en ansjovisfilé" Själv liknar han en Belgian blue....