• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: biggest KS 2014

Chuck

Patek
2-Faktor
Kära tjockisar, jag har fått önskemål om att börja redan imorgon då semestrarna över lag gjort sitt imorgon. Vad tycker ni? Själv är jag sugen på all in 2 veckor till :D


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Då kör vi!
6cf700d68fd6ae35c28eef741391dd10.jpg


6/10 Delmål 1 88kg
3/11 Delmål 2 84kg
1/12 Delmål 3 80kg
25/12 Delmål 4 76kg




Skickat från min iPad med Tapatalk
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Ja då var de dags. Sommaren är slut och likaså sommarformen sedan ett par veckor. Hade nog en 9% fett i början av sommaren, kom ner lite lägre före jag åkte på en tarminflammation och sabbade formen lol. Nu till vintern blir de att gå upp några kg, hur mycket återstår att se. Lycka till allesammans!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
KS är ju unikt på så vis att det kommer så pass mycket goda ting ur det. Barncancerfonden, värdefulla tips, efterlysningar varningar, tävlingar, Af Sjödahl osv osv.

Varför inte peppa varandra till ett hälsosammare liv efter semestern och gå ner i vikt?

Förslag nedan:

Start måndag vecka 36 och slut juldagen.
Ange startvikt samt målvikt.
Ta en bild enligt nedan första måndagen varje månad och publicera
9ajemygu.jpg

Innehållet i bilden ska vara aktuell vikt samt ett färskt inlägg från en tråd som styrker dagens vikt samt din klocka. Vi får räkna med att ingen fuskar, det är ju för hälsans skull :)

Varje deltagare som anmäler sig måste bidra med en anmälningsavgift på 200kr, detta för att öka motivationen samt att vinnaren som gått ner mest i vikt måste få ett pris. Pengarna förs förslagsvis över till en admin i Sthlm. Priset är Tex ett presentkort hos RobE. Anmälningsdagen kommer vara måndagen 1 september. Vad säger ni skulle detta vara intressant? Ja, jag behöver också gå ner i vikt, varje år :)!

Cheers Chuck

Dags för återkoppling!

Nå hur gick det? Så här gick de för mig :D (102,7kg)
image.jpeg
 
Topp