Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
26min in i matchen 4-0 haha.. stackars brazil som var värdlandet och allt.. tennissiffror
Haha...så kul att det finns några som hånar Island insats, då Sverige inte ens hade ett skott på mål på tre matcher! Det är väl verkligen pinsamt om något...
Island sköter sig bra i andra halvlek och kan stå med rak rygg även efter denna match trots resultatet..
Problemet är väl just det - hur Portugal har spelat hittills.Vad tror vi då? Inte allt för orimligt att Wales tar det med tanke på hur Portugal spelat hittils. Hoppas på skräll iaf!
med facit i hand.. kan bara hålla med digProblemet är väl just det - hur Portugal har spelat hittills.
Gissar att dom endast kan bli bättre..och Wales är väl försvagade?
Ja tyvärr...eller kontot såg ju bättre ut efter matchen än innan.med facit i hand.. kan bara hålla med dig
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men Portugal var klart värda segern igår!
Byta sida mitt i stridens hetta ? Inte första gången Italien gjort det hahaha.Fy fan va dålig domaren är, inte många situationer som går tyskarnas väg! Har han spelat Frankrike som vinnare tro?!