Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modric är äckligt bra!
Grattis till vinsten!
Samma här!En till match inne! Enda som bommat hittills är ryssarnas "x" mot England på övertid mardrömmar på den!
Neuer?Helt otroligt att Ukraina inte fick en straff i slutet, hur kan det inte vara interference??
Samma känsla här! 3-pinnar ikväll, kryss mot Italien på fredag o sen borde det gå vägen.Har ändå en positiv känsla inför matchen ikväll.
Kommit in till turneringen på helt rätt sätt. Zlatan i bra målform, och även Marcus Berg (spottar in mål, i Grekland förvisso, men ändå).
Verkar vara harmoni i truppen samt att Hamrén är någorlunda rätt ute och inte håller på dribbla bort sig själv som han gjort tidigare.
Tyvärr hänger vidrigt mycket på denna match. Bara hoppas på vinst. Förutsättningarna känns bra.
Inga lag går bra utan ett bra mittfält Vilken stabil gladfotboll de presterar hittills... NOT. Lika ängsligt och tafatt som förbundskaptenen själv. Jag mår illa!Har en väldigt bra känsla inför detta EM, kanske för att jag är den ständiga optimisten..
Men Zlatan och Berg kan nog ha det roligt tillsammans, båda är som sagt tidigare i riktigt bra form. Och sedan John G på det som vild inhoppare.
Backlinjen är det ju inget fel på heller, speciellt inte om VNL får starta
Mittfältet är väl det enda som jag kan klaga på, vill gärna inte se både Seb och Kim på plan samtidigt. Skönt med lite veteraner på plan men kanske räcker med en.
Ja det är frustrerande att se hur dom fumlar runt.. trodde de skulle komma in med lite mer attityd och självsäkerhet. Låter ju bra i uppsnacket men ingen cigarr än asså. Helt nytt landslag i andra vill jag se!
Haha det är -94 hybrisen. Varje mästerskap vaknar den svenska älgen i oss och vi drömmer om att få visa världen det svenska stålet. Men de e bara acceptera att vi är bättre på dricka öl och kolla på fotboll än att spela.Vad fan hade ni förväntat er? Gnällkukar.
Haha ja.Haha det är -94 hybrisen. Varje mästerskap vaknar den svenska älgen i oss och vi drömmer om att få visa världen det svenska stålet. Men de e bara acceptera att vi är bättre på dricka öl och kolla på fotboll än att spela.
Värdelöst spelat av Sverige, och vad gör Forsberg ens på plan??
Vad fan hade ni förväntat er? Gnällkukar.