• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: EM 2016 Frankrike

Är ändå där han oftast placeras, helt värdelöst att ha honom långt ner i banan då han bara gör nytta runt straffområdet.
Håller med till fullo!!
Var ruggigt vass när han fick lira på topp i Everton under vissa perioder. Problemet är bara att han själv hatar att lira på topp..
Moyes tog ju med honom till United på premisserna att han skulle slippa lira där upp o stångas:banghead:
Belgien lider generellt av en oerhört brist på erfarenhet av mästerskap därav lyckas de ej. Det i en kombination av en för dålig tränare sett till den talangfulla trupp dom har.

Något som gör mig tokig är hur de svenska spelarna i intervjuer dagen efter låter som ett kollektivt gäng lobotomerade mesar.

"Näeee, det är bara att kämpa på", "Näeee, det är klart att man vill prestera bättre", "Näeee, jag tycker att vi kämpade på", det är direkt pinsamt att lyssna på.

Vad har hänt med passionen och jävlar anammat? Kan ingen åtminstone visa lite glöd i intervjuerna och åtminstone försöka visa på den minsta revanschlustan och att man kommer sälja sig så dyrt nästa match att Belgarna kommer få uträtta mirakel för att överhuvudtaget ha en chans.

Den här laddningen vill jag se nästa match när de springer ut på planen:

EDIT: Får gåshud varenda gång jag ser det där klippet...spelar ingen roll hur många gången jag än ser det.

Något som gör mig tokig är hur de svenska spelarna i intervjuer dagen efter låter som ett kollektivt gäng lobotomerade mesar.

"Näeee, det är bara att kämpa på", "Näeee, det är klart att man vill prestera bättre", "Näeee, jag tycker att vi kämpade på", det är direkt pinsamt att lyssna på.

Vad har hänt med passionen och jävlar anammat? Kan ingen åtminstone visa lite glöd i intervjuerna och åtminstone försöka visa på den minsta revanschlustan och att man kommer sälja sig så dyrt nästa match att Belgarna kommer få uträtta mirakel för att överhuvudtaget ha en chans.

Den här laddningen vill jag se nästa match när de springer ut på planen:

EDIT: Får gåshud varenda gång jag ser det där klippet...spelar ingen roll hur många gången jag än ser det.
Var det bara jag som trodde Källström hade tagit något när han intervjuades efter matchen, kliade sig hela tiden, kunde inte fokusera på något?

Personligen så stiger spelare som är ärliga o erkänner när dom varit dåliga.
Att se Lewicki stå o skylla ifrån sej på att andra spelare blev tagna av stunden e bara pinsamt.
Fan grabben du va kass o erkänn istället!!
Say sorry ja va kass idag men får jag chansen igen ska ja visa va ja går för!
Sånt vill iaf jag höra:)

Är det Em's sämsta domare som dömer ikväll eller??
Norrbaggen va visserligen kass han me men föll inte för alla filmningar åtminstone..

Pepe kan var en av de spelare jag hatar mest på en fotbollsplan.
Spelar fult, oärligt och är en av sportens största filmare, återupprepade ggr har han visat detta och ändå händer inget....blir så trött!

Stor humor av Holm :D

IMG_20160614_230226.jpg

Grattis @Equilibrium till Isländska poängen! Sjukt mäktigt med så mkt fans på plats. Ot. Många i Island som snackar svenska endå verkar det som? Är det något folk lär sig där i skolan eller nått ?

Tillbaka
Topp