M.U
Silver
En coach kan ju inte sätta fellaini i sitt sinnesfulla bruk som nr 10..Är väl iofs inte konstigt att man tror att man är nr 10 när coachen placerar en som nr 10? Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En coach kan ju inte sätta fellaini i sitt sinnesfulla bruk som nr 10..Är väl iofs inte konstigt att man tror att man är nr 10 när coachen placerar en som nr 10? Haha
Håller helt med.. trodde Belgien skulle krossa Italien..Belgien är konstiga.
Hade hellre sett fler kvicka spelare mot Italiens trebackslinje.
Mertens, Origi och Carrasco från start. Eller i alla fall två av dem, och ut med Fellaini och Lukaku.
Är ändå där han oftast placeras, helt värdelöst att ha honom långt ner i banan då han bara gör nytta runt straffområdet.En coach kan ju inte sätta fellaini i sitt sinnesfulla bruk som nr 10..
Håller med till fullo!!Är ändå där han oftast placeras, helt värdelöst att ha honom långt ner i banan då han bara gör nytta runt straffområdet.
Fy fan va gött haha!! Bästa natchen hittills ihop med Wales-Slovakienär det lite skräll på gång nu...
Ska bli jävligt kul att se Portugal mot Island nu, fan vad kul om Lagerbäck kan skrälla också
Tror de flesta lagen kommer att lyckas med dettaIsland har redan fler avslut på mål än Sverige hade mot Irland...efter 2.47
Citerar mig själv....skräll på G...Javisst!!!Ska bli jävligt kul att se Portugal mot Island nu, fan vad kul om Lagerbäck kan skrälla också
Var det bara jag som trodde Källström hade tagit något när han intervjuades efter matchen, kliade sig hela tiden, kunde inte fokusera på något?Något som gör mig tokig är hur de svenska spelarna i intervjuer dagen efter låter som ett kollektivt gäng lobotomerade mesar.
"Näeee, det är bara att kämpa på", "Näeee, det är klart att man vill prestera bättre", "Näeee, jag tycker att vi kämpade på", det är direkt pinsamt att lyssna på.
Vad har hänt med passionen och jävlar anammat? Kan ingen åtminstone visa lite glöd i intervjuerna och åtminstone försöka visa på den minsta revanschlustan och att man kommer sälja sig så dyrt nästa match att Belgarna kommer få uträtta mirakel för att överhuvudtaget ha en chans.
Den här laddningen vill jag se nästa match när de springer ut på planen:
EDIT: Får gåshud varenda gång jag ser det där klippet...spelar ingen roll hur många gången jag än ser det.
Ja o frugan garva som fan!!!Var det bara jag som trodde Källström hade tagit något när han intervjuades efter matchen, kliade sig hela tiden, kunde inte fokusera på något?
Källström är väl den enda spelare som rör sig mer i en intervju än vad han gör på planen.Ja o frugan garva som fan!!!
Ja, trodde de fick medieträning i landslaget..Källström är väl den enda spelare som rör sig mer i en intervju än vad han gör på planen.
Hahahaha o dessutom betydligt snabbareKällström är väl den enda spelare som rör sig mer i en intervju än vad han gör på planen.
Spännande sista minuter..
Pepe kan var en av de spelare jag hatar mest på en fotbollsplan.
Spelar fult, oärligt och är en av sportens största filmare, återupprepade ggr har han visat detta och ändå händer inget....blir så trött!