Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nej nej, här skippas inget, mitt mål var att se Alla matcher...so far, so good!Nu får vi se (o hoppas såklart) ikväll om (att) de ryska huliganerna håller sej lugna. Rätt pinsamt om Ryssland skulle bli utslängda ut EM med tanke på att dom har VM..
I övrigt så skippar jag VM ikväll, känns som en lagom rolig grupp (A)..
Dags för lite Downtown Abbey istället som blivit lidande av allt fotbollstittande haha
Sket sej för mej ändå. Missa Ryss-torsken men såg Rumänien-Schweiz o de blir Albanien-Frankrike nu.Nej nej nej, här skippas inget, mitt mål var att se Alla matcher...so far, so good!
Bara att damma av VHS'en och blicka tillbaka!Sket sej för mej ändå. Missa Ryss-torsken men såg Rumänien-Schweiz o de blir Albanien-Frankrike nu.
Vm -98 var nog värst för mej. Missa endast första halvlek i en Bulgarien match samt spelade in ALLA matcher
Har ju även matcher från EM 2000, inte alla men de flesta.Bara att damma av VHS'en och blicka tillbaka!
ganska bra press på slutet, men det såg svettigt ut ett tag.Såja!!! De va dom fanimej värda
Tyvärr kallas det för taktik o är knappast något nytt fenomenKollade lite grann på matcherna i kväll och det är bedrövligt att se vuxna män rulla sig i gräset för minsta lilla tackling för att sen resa sig upp och spela vidare som om inget hänt.
Mitt intresse för fotboll har dalat rejält de senaste åren. Dags för videogranskning och avstängningar i efterhand.
Tyvärr är det såTyvärr kallas det för taktik o är knappast något nytt fenomen
Kollade lite grann på matcherna i kväll och det är bedrövligt att se vuxna män rulla sig i gräset för minsta lilla tackling för att sen resa sig upp och spela vidare som om inget hänt.
Mitt intresse för fotboll har dalat rejält de senaste åren. Dags för videogranskning och avstängningar i efterhand.
Jo de uppförde sej grymt bra, all heder. En rolig notis va ju att den första livesända matchen o dom torska.Det var fantastiskt när Nord-Korea var med i fotbolls-VM 2010. Inte bara var de uppe på fötter nästan innan de nuddat mark om de blev nersparkade...de var även framme och handgripligen drog upp motspelarna som de hade tacklat. Det var så jäkla kul att se förvåningen när motståndarna blev avbrutna i hela filmningsprocessen, och det var liksom bara att fortsätta spela.
Sen att anledningen säkert var order hemifrån att visa upp sig som fysiska praktexemplar och hot om arkebusering vid dåligt uppförande är ju en helt annan sak
Satt med fingret att lägga in 500:- på England i 85e... jävligt dumt.. men smart i andra sammanhang satte dock Frankrike igårRysare på slutet! Måste börja betta på mål efter 90e min i em, i princip varje match det händer!
Har svajat ordentligt för mig med bettingen, satte de första matcherna och satsade sedan rubbet på Brasilien som kändes som en säker match... Återhämtningen kom när Italien plockade 3 poäng och satte England idag. Har lite på Ukraina också men tror inte jag vågar på Tyskland-polenSatt med fingret att lägga in 500:- på England i 85e... jävligt dumt.. men smart i andra sammanhang satte dock Frankrike igår
Ser tyvärr inte bra ut för Ukraina..Har svajat ordentligt för mig med bettingen, satte de första matcherna och satsade sedan rubbet på Brasilien som kändes som en säker match... Återhämtningen kom när Italien plockade 3 poäng och satte England idag. Har lite på Ukraina också men tror inte jag vågar på Tyskland-polen
La precis på att båda lagen gör mål.. Polen känns heta!Har svajat ordentligt för mig med bettingen, satte de första matcherna och satsade sedan rubbet på Brasilien som kändes som en säker match... Återhämtningen kom när Italien plockade 3 poäng och satte England idag. Har lite på Ukraina också men tror inte jag vågar på Tyskland-polen
Det är rätt, många bäckar(anti-jixar) små..Inte bettat på liveodds sen jag av ren ilska satsa 20 spänn på 5-4 till Sverige. När vi låg under med 4-0 mot Tyskland..
Aldrig svurit så mycket som när Sana missade målet haha.
Vann dock 13 rätt på Stryken helgen efter..
Tänkte satsa på Italien o Belgien mot Sverige så man anti-jinxar.
Det är rätt, många bäckar(anti-jixar) små..
Bra taktik, har för mig att Frantzén gjorde detta när han kämpade om en till stjärna. Bettade 200k att han inte skulle få den och tänkte att oavsett så vinner han!Inte bettat på liveodds sen jag av ren ilska satsa 20 spänn på 5-4 till Sverige. När vi låg under med 4-0 mot Tyskland..
Aldrig svurit så mycket som när Sana missade målet haha.
Vann dock 13 rätt på Stryken helgen efter..
Tänkte satsa på Italien o Belgien mot Sverige så man anti-jinxar.
Haha verkligen, sjukt hur många mål som trillat in kort innan slutsignalenRysare på slutet! Måste börja betta på mål efter 90e min i em, i princip varje match det händer!
Det har du verkligen rätt i!!Haha verkligen, sjukt hur många mål som trillat in kort innan slutsignalen
Tycker att många storlag (England, Frankrike osv) inte övertygat speciellt mycket och faktiskt haft tur att få med sig vinster. De har sett trötta och osamspelta ut. Tror det på pappret lite svagare Italien ror hem det, har sett riktigt heta ut hittills!
Verkligen! Här hemma har vi hållt på dessa lag, alltid kul att se en underdog vinna mot ett storlagDet har du verkligen rätt i!!
Trötta, oengagerade med en övertro på sej själva liksom. Lag som Albanien, Rumänien o Nordirland är precis tvärtom vilket imponerat på mej