Haha lägg av
Robben är som det där svarta som samlas mellan tårna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha lägg av
Haha...va tusan får du mellan dina tår Mille79?!
Du vet, när man har strumpor en hel dag och materialet fastnar mellan tårna och gottar sig med fotsvetten
Robben är vidrig. Alla som inte tycker det älskar den moderna fotbollen med slipsar, plastgräs, gnäll, oljepengar och inget klubbhjärta.Haha du kan inte sett mycket fotboll du inte.
Robben är vidrig. Alla som inte tycker det älskar den moderna fotbollen med slipsar, plastgräs, gnäll, oljepengar och inget klubbhjärta.
Hade det inte varit så mycket prispengar i den hade jag skitit i det egentligen. Men visst, vad som helst för att mitt lag ska totaldominera i Sverige och köra över allt annat. Dock vet jag inte om jag vill få de pengarna till priset av att någon knös styr över min klubb. Schyssta sponsoravtal, publikintäkter, prispengar och tv-pengar kan vara ok, men externa finansiärer som bara trycker in pengar är tråkigtHaha nu kom det där om den moderna fotbollen igen, fotbollshipster.
Håller på typ Gais eller Hammarby och tycker det är så jävla "äkta" i och med att man inte spelar i högsta divisonen men innerst inne skulle de offra en arm för att ens lag skulle få vara med i Champions League.. (Ett Champions League som är skapat av den stora Djävulen UEFA)
Hyckleri.
Hade det inte varit så mycket prispengar i den hade jag skitit i det egentligen. Men visst, vad som helst för att mitt lag ska totaldominera i Sverige och köra över allt annat. Dock vet jag inte om jag vill få de pengarna till priset av att någon knös styr över min klubb. Schyssta sponsoravtal, publikintäkter, prispengar och tv-pengar kan vara ok, men externa finansiärer som bara trycker in pengar är tråkigt
Handlar dessutom inte om något hipster-tjafs. Det handlar om att folk ska ha lite jävla hjärta för sin LOKALA klubb, samt att spelarna också ska bry sig om klubben och inte hålla på och gå som bosman för att kunna roffa åt sig transfersumman själv.
Pyro-grekerna vinner!
Celso ska vinna. AIK ska vinna.Hoppas det så man cashar in lite. Någon gång kan de få göra en glad.
Grekerna är så tråkiga att de tappar håret vid 15 års ålder om de spelar fotboll dvs
Låt Borges hänga en och bli såld till typ Holland för 23 miljoner.
Grekland är å andra sidan fantastiska på att spela efter sina resurser.Grekland har aldrig spelat en underhållande match. Att de ens får kvala till mästerskap är en skam.
Man kan spela tråkigt som Grekland eller som Lasse Lagerbäck. Den ena är show och den andra är Grekland.Grekland är å andra sidan fantastiska på att spela efter sina resurser.
Fotboll är inte underhållning- det är lidande.
Staffan Lindeborg är i klass med Grekland.
23? Minst 35!Låt Borges hänga en och bli såld till typ Holland för 23 miljoner.
Tror faktiskt alla greker föredrar trist spel och kvartsfinal framför en hedersam 1-5 förlust och full fart framåt.Man kan spela tråkigt som Grekland eller som Lasse Lagerbäck. Den ena är show och den andra är Grekland.
Erik Hamrén kan ev ha grekiskt påbrå på tal om ingenting.