Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Celso Borges vinner VM.
I denna match får SCH stå för klockan, och i nästa står BEL står för ölen!
Svar nej!
Har också iPhone, men eftersom att jag både bor i Belgien och bara dricker belgisk öl, så måste jag nästan heja på dom... Eller?Tror på USA i nästa match. Men har bara iPhone från dom
Har också iPhone, men eftersom att jag både bor i Belgien och bara dricker belgisk öl, så måste jag nästan heja på dom... Eller?
+1 på det. Fan va tråkigt Argentina speladeSynd att de lag som förtjänar att vinna och gå vidare, i min inte helt subjektiva mening, åker ut. Är inte det minsta imponerad av Argentina, hoppas de åker på storstryk av Belgien i kvarten.
Klart att Belgien knäcker dom!Synd att de lag som förtjänar att vinna och gå vidare, i min inte helt subjektiva mening, åker ut. Är inte det minsta imponerad av Argentina, hoppas de åker på storstryk av Belgien i kvarten.
Klart att Belgien knäcker dom!
Belgien går inte vidare.
Klart att Belgien knäcker dom!
lugn med lillebrorskomplexen nu
Så fort någon motsäger sig AIK är det lillebrorskomplex, det är sedan gammalt.Haha, kul!
Så fort någon motsäger sig AIK är det lillebrorskomplex, det är sedan gammalt.