• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Fotbolls-VM diskussionstråd

Snart är hela ölbältet i kvartsfinal!
Kronenbourg, Heineken och Löwenbräu är redan klara. Stella kommer snart.
image.jpg

Tror dock dom här gör sällskap i kvarten.

Lagunitas IPAx3_Blöt.jpg

blir kul att se Belgien mot Argentina faktiskt... hade inte varit lika roligt om USA gått vidare... Belgien har ju ett hyfsat omställningsspel.
Man är inte så pigg på dagarna i dessa tider - trodde inte jag skulle säga det, men skönt med några spellediga dagar.

blir kul att se Belgien mot Argentina faktiskt... hade inte varit lika roligt om USA gått vidare... Belgien har ju ett hyfsat omställningsspel.
Man är inte så pigg på dagarna i dessa tider - trodde inte jag skulle säga det, men skönt med några spellediga dagar.
Gott med några spellediga dagar, familjen uppskattar det iaf :D

Har sagt det tidigare och säger det igen. AIK tar det, även om det sker i nån sorts matchställ från Costa Rica.

Har varit iväg hela dagen,kommer hem, öppnar en öl, slår på tv:n, och kommer på att det inte är några matcher idag. Fast ölen var god...

Idag är det 20 år sedan Andrés Escobar blev mördad.

Jag tror att alla här vet vem det är och vad som hände så jag hoppar över historian och länkar istället den fantastiska 30 for 30 dokumentären, gjord av ESPN.

Vila i frid Andrés.

Tillbaka
Topp