• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Fotbolls-VM diskussionstråd

JaTack

Rolex
2-Faktor
Tyckte det var en underhållande match även om vissa domslut var lite tveksamma. Undrar också vad ni tycker om Silvas gula, ett tag sedan jag lirade men i mina ögon var det en klockren brytning där målvakten skulle ha haft bättre koll.. Brasilien förtjänade i alla fall att vinna så jag är glad och ser fram emot semin mellan Brasilien och Tyskland :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Matchens överraskning...
image.jpg
 

M.U

Rolex
Jätte tråkigt utan neymar då han hade gjort matchen mot Tyskland mer intressant, men, filmar man så mycket som han gjorde under matchen så tycker jag, tyvärr, inte synd om honom..
 

Onelund

Rolex
Karma. Synd om grabben och tråkigt för turneringen egentligen, men jag har tyvärr lite svårt att tycka synd om honom.


Håller med, han är en bra fotbollsspelare, men ännu bättre som skådis, fotbollen är så vansinnigt trist att titta på när de faller som furor bara någon blåser på dem. Borde faktiskt delas ut fler varningar när de håller på att tramsa.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Kan inte tänka mig att alla kvartarna avgörs under ordinarie tid.
Tror Belgien har för stor respekt för Argentina (läs Messi) och säkrar bakåt .
0-0
Nederländerna bör spöa Costa Rica, men det har jag iofs sagt om alla lag hittills. Krävs att målvakten fortsätter briljera dock.
1-0 Nederländerna
 

Gettodachoppah

Breitling
Mina tips för gårdagens kvartsfinal gick ju inte direkt strålande, men jag tror (och framförallt hoppas) på Nederländerna och Belgien.
Argentina-Belgien 1-1 efter ordinarie tid, Belgien vinner 2-1 i förlängningen
Nederländerna-Costa Rica 2-1 efter ordinarie tid
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Jag hoppas på Belgien men tror att det slutar 2-1 till Argentina efter förlängning. Costa Rica bör bjuda upp till dans men orkar inte och förlorar med 2-0 till Nederländerna.
 

Onelund

Rolex
Arg-bel 0-2
Ned-crc 1-0

Festar på rabarberkräm, rökta räkorna tog slut igår, likaså skumpan. skulle köpt mer
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Strax kommer ni få se AIK slakta de holländska offerlammen. Holland är slut som fotbollsnation, i den mån de någonsin varit det. ;)
 
Topp