• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Fotbolls-VM diskussionstråd

SSL

Audemars
Snart är hela ölbältet i kvartsfinal!
Kronenbourg, Heineken och Löwenbräu är redan klara. Stella kommer snart.
image.jpg

Mmmm bärs! :rolleyes:
 

almeyero

Panerai
Helvete, alla grabbar från orten åkte ut till landet och matcherna visades inte.. Missade allt!!!

Dock tog jag hem dagens femkamp, samt att man krökade från 12 till 03. Något bra gjorde man ju..
 
  • Like
Reactions: M.U

Apansson

Torpare
BP - MFF 1-1
Åtvid - AIK 0-3 Denke
Ellos - FC reinfeldt 1-1

fan vad skönt. riktigt skönt att se riktig fotboll till skillnad från glaslirarna i vm.
Allsvenskan - VÄRLDENS BÄSTA LIGA
 

SSL

Audemars
Kör nu Klose!

Hehe hade inte sett den videon tidigare å såg att jag e med 1,50 in. Men det är en annan story.
 

Apansson

Torpare
Jag hoppas också på tredje riket :D

Hmmmm. Det var väl kanske att ta i! Jag tycker ändå det är lite synd att de tog sig så långt, filmarna. Hade ju blivit sådant episkt drama om de floppat ur i en åttondel med tanke på hur mycket folket faktiskt hatar detta arrangemang. Anarkist som jag är hade detta blivit en härlig soppa att läsa om, men nu har de tyvärr gjort ett okej VM ändå.
 

Cristian

Rolex
2-Faktor
Idag spelar brassarna med Paulinho och Fred. De har med andra ord bara 9,5 spelare på plan då Paulinho måste ses som en halv spelare.
 

n1tro

Panerai
Nu har ngn redan kanske sagt detta men jag måste säga att detta VM är det roligaste sen 2002 för mig faktiskt!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Hmmmm. Det var väl kanske att ta i! Jag tycker ändå det är lite synd att de tog sig så långt, filmarna. Hade ju blivit sådant episkt drama om de floppat ur i en åttondel med tanke på hur mycket folket faktiskt hatar detta arrangemang. Anarkist som jag är hade detta blivit en härlig soppa att läsa om, men nu har de tyvärr gjort ett okej VM ändå.


Det är med glimten i ögat jag använder det uttrycket ;) Men jag gillar Tyskland som land och deras kultur vad det gäller bilar.
 
Topp