• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Fotbolls-VM diskussionstråd

Men som jag sa, han spelar i ett lag som är fullt av superstjärnor, bordet är redan dukat. Napoli var mediokert förutom Maradona.

Messi måste byta lag för att man ska kunna avgöra hans storhet.

Jag förstår vad du menar! Men det går ju vända på det också, hade Barca vunnit alla dessa titlar utan Messi? Kanske, kanske inte. Det vore som du säger intressant att se honom i ett annat lag också.
 

almeyero

Panerai
Jag förstår vad du menar! Men det går ju vända på det också, hade Barca vunnit alla dessa titlar utan Messi? Kanske, kanske inte. Det vore som du säger intressant att se honom i ett annat lag också.


Absolut men i detta fall så är nog svaret ja, de hade gjort det utan Messi. Xavi och Iniesta hade fixat dessa titlar, förövrigt hade de styrt upp vilket lag som helst under den perioden haha.

Hoppas dock att Messi gör som Cristiano och byter både liga och lag. Först då kan man dra slutsatser.

För övrigt gillar jag varken Messi eller Ronaldo eller Real och Barca heller för den delen. :)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Denna har hängt på balkongen sen EM och den ska hänga kvar tills VM är slut. Viva espania.
LAQ9ViL.jpg

Den hänger inte kvar, va?
 
Topp