• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT. Gissa filmen...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det går åt rätt håll. Ny bild

it-2.png

För övrigt så är det lite för lätt tävling när man kan få svaret genom att göra en google images-sökning, alternativt bara kolla bildnamnet (om inte den som postar bemödat sig att byta namn på bilden) för att få rätt svar.

Sen är det ju inte alla som fuskar bara för att vara bäst, utan skriver här bara för att det är kul och utmanande... Vet inte hur du gör, men passar det inte, så kan du...

Sen är det ju inte alla som fuskar bara för att vara bäst, utan skriver här bara för att det är kul och utmanande... Vet inte hur du gör, men passar det inte, så kan du...

Jag gissade rättvist och fyrkantigt, som dom säger i staterna, den enda gången jag bemödat mig att gissa.
Det slog mig bara när jag skulle plocka film själv.

Jo jag har fan sett den satans filmen, dom dansar på slutet och han ser sig själv som gammal eller hur eriksson? Något sånt är det!!!

Nej inte alls!!! Bara jobbig att du har sån baj smak när det gäller filmer :D

Haha, helt ok att tycka! :D Men det är ju kul om det är lite sport... Gillar vintage även när det kommer till film, dock inte så roligt att posta bilder när robert de niro sitter i röd bandana och kör rysk roulette eller en pacino snortar kola ur ett mount everest liknande puderberg... Blir helt enkelt för lätt ;)

Haha, helt ok att tycka! :D Men det är ju kul om det är lite sport... Gillar vintage även när det kommer till film, dock inte så roligt att posta bilder när robert de niro sitter i röd bandana och kör rysk roulette eller en pacino snortar kola ur ett mount everest liknande puderberg... Blir helt enkelt för lätt ;)

Sant!

Inte vad jag kommer ihåg, men han har spelat mot huvudrollsinnehavaren till min film vid annat tillfälle... :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp