• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT. Gissa filmen...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
skådespelerskan som spelar huvudrollen är välkänd, men hade sin storhetstid under 80 och 90 talet. Hon har även vunnit en oscar. :)

Trodde inte att den skulle vara sååå svår... :) Nu då, skådespelerskan utan att vara utklädd till vithårig gubbe.
B0uxWAC.png

haha se mitt inlägg nu ;)
var tvungen att googla i efterhand och raderade efter =P

Edit. har sett den tusen gånger!
Läste snabbt och förstod inte att du postat 3 bilder från samma film. När hon är utklädd visste jag filmen, men inte på de andra bilderna =P

haha se mitt inlägg nu ;)
var tvungen att googla i efterhand och raderade efter =P

Edit. har sett den tusen gånger!
Läste snabbt och förstod inte att du postat 3 bilder från samma film. När hon är utklädd visste jag filmen, men inte på de andra bilderna =P

Haha, härligt! :D

Man tycker ju att någon borde ha lite känsla för finkultur! Postade fler bilder då gensvaret var dåligt, Hennes namn (Cutty) som utklädd får hon från att titta på en Whiskeyflaska av märket Cutty Sark...

• Like
Reactions: Wii
Kuckla som en tupp! ;)

BTW, en grym rollprestation av Dustin Hoffman i den rullen... (Som inte gillar klockor) :D

• Like
Reactions: Wii
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp