• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT. Gissa filmen...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Alright, här kommer den, det är den absolut sämsta film jag någonsin sett. Blir både chockad och ledsen om någon kan denna.
Då jag inte har filmen i min ägo, hyrde den på VHS för många herrans år sedan, och det verkar inte existera bilder så ni får ursäkta mig för youtube-printscreen-kvaliten.
bild1.png

Alright, här kommer den, det är den absolut sämsta film jag någonsin sett. Blir både chockad och ledsen om någon kan denna.
Då jag inte har filmen i min ägo, hyrde den på VHS för många herrans år sedan, och det verkar inte existera bilder så ni får ursäkta mig för youtube-printscreen-kvaliten.
bild1.png

Vad fan är det här? :D

Cross of the Seven Jewels?

edit.
Om det mot förmodan skulle vara rätt så har jag fuskat. :bag:
Jag googlade sämtsa varulvsfilmen någonsin och fick fram detta...

Absolut, bilderna är värdelösa så det blir en ledtrådar+bild. Bilderna är tagna från trailern på youtube så finns inte mycket material att välja. I en av scenerna så får en man en vattenspridare i halsen och börjar spruta blod från denna, en blir mördad av en spikpistol på avstånd.

bild2.png

Det var med hjälp av google! Jag hoppas verkligen inte att någon har sett den filmen förutom du, den verkar onekligen helt jävla ruskigt kass! :D

Edit. Får jag posta en bild, eller ryker jag pga fusk?

Jag håller med dig, 2,7 på imdb talar för sig själv.

Posta du en bild, du ska ha beröm för att ha hittat den på nätet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp