• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

Nä här får vi styra upp oss lite… Nya tag idag! Kom ihåg GW16 transfer deadline kl 12.00

(Tror på 8-0 till United idag. Helt fascinerande att vi ligger tre poäng efter City med tanke på hur det sett ut)
Jag svarar mig själv med att konstatera att nu är mitt tålamod med Darwin Nunez slut. Slösat bort sex omgångar med honom. Finns väl bara Jackson i Chelsea som värre målsumpare.

Senast ändrad:
Härligt att sitta med Kulusevski och Porro och få in 22 friska poäng! Hoppas helgen fortsätter i samma anda! Toppar truppen denna GW med två Bournemouthlirare och skeppar iväg Haaland och Trippier (!!!) för nåt måste ske.

Helt sjukt att man har 18 poäng på bänken och 19 på plan. Magiskt.
FC0CD883-0E83-456B-BD85-78B1B1333DDE.jpeg

Ytterligare en FPL säsong är till ända och grattis Pen IS som tar hem segern på 2425p. Jag trodde verkligen jag skulle vara med däruppe och slåss men konsekvent dåliga beslut på exv. Ollie Watkins (ägde aldrig), Salah (ägde för länge) och KDB (helt fel) gjorde att jag är 150p efter, trots en del bra saker som exv Foden och Palmer och Arsenals defence. Men nej, man var aldrig ens nära. Kändes som det var många spelare som gjorde höga poäng, och många mål, framförallt på mittfältet. Det är kul!
Nya tag nästa säsong!

Ytterligare en FPL säsong är till ända och grattis Pen IS som tar hem segern på 2425p. Jag trodde verkligen jag skulle vara med däruppe och slåss men konsekvent dåliga beslut på exv. Ollie Watkins (ägde aldrig), Salah (ägde för länge) och KDB (helt fel) gjorde att jag är 150p efter, trots en del bra saker som exv Foden och Palmer och Arsenals defence. Men nej, man var aldrig ens nära. Kändes som det var många spelare som gjorde höga poäng, och många mål, framförallt på mittfältet. Det är kul!
Nya tag nästa säsong!
Grattis indeed!
Körde Salah som triple captain när dom hade två matcher härom omgången. Det gav min 9(!) friska poäng. På TVÅ matcher med TRIPLE captain. Usch så värdelöst. :p
Watkins levereade ett tag för mig och även Solanke får jag säga. Mitt problem var att om jag skickade Saka pga 3-4 dåliga matcher så gjorde han mål direkt samtidigt som min ersättare inte gjorde det. :D
Men är ändå hyfsat nöjd med en tredje plats.

Grattis indeed!
Körde Salah som triple captain när dom hade två matcher härom omgången. Det gav min 9(!) friska poäng. På TVÅ matcher med TRIPLE captain. Usch så värdelöst. :p
Watkins levereade ett tag för mig och även Solanke får jag säga. Mitt problem var att om jag skickade Saka pga 3-4 dåliga matcher så gjorde han mål direkt samtidigt som min ersättare inte gjorde det. :D
Men är ändå hyfsat nöjd med en tredje plats.
Räknade lite på det; jag behöver ca 13.8 extra poäng per GW för att vara i absoluta toppen. Vecka in vecka ut. Kan inte bestämma mig för om det låter görbart eller helt absurt?

Räknade lite på det; jag behöver ca 13.8 extra poäng per GW för att vara i absoluta toppen. Vecka in vecka ut. Kan inte bestämma mig för om det låter görbart eller helt absurt?
Absurt tänker jag inte. Nån mer back som håller nollan eller så samt en forward till som gör mål.
Målvakten gör ett par räddningar så är du typ där.
Mina målvakter har inte varit så bra under säsongen heller tycker jag.

Nya tag nästa säsong!
Damn jag vann alltså, kul 🤩 Tack!

Ligan är nu förnyad, bara att joina! Äran att bli KS Champion 24/25 står på spel, bara en sån sak... Autojoinlänk ovan, om inte den funkar så är koden d0iu3u
Nice, redan redo. 😅
Går det uppdatera liganamnet tro?

Haha, ja det var ju väldigt offensive 😂
Laget hette tidigare Mind Your Ballacks, så även i Euro24 Fantasy, men det var inte populärt i FPL nu....🙄 Så det blev en kompromis dvs "11 hogs on the heath". Hade egentligen velat ha Eleven Hags on Newton Heath (Ten Hag v/s Eleven Hags osv) men FPL tillåter inte hur långa lagnamn som helst. Dessutom vet jag inte om Hags är värre än Hogs och Ballack/Bollocks, rent banmässigt. Nåja, man får roa sig själv så gott det går.

Senast ändrad:
Än så länge 22 anmälda lag. Låt oss se om vi kan nå 30 lag i KS Premier League? Äran att bli KS Champion 24/25 står ju på spel...

Notera kickoff United-Fulham 21.00 och således deadline 19.30 nu på fredag

Notera även vissa regeländringar främst gällande bonussystemet samt transfers, info finns på FPL hemsidan.

Tillbaka
Topp