• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

Vi nådde precis 30 spelare i vår KS liga. Om någon mer vill hoppa på så gör't. Bollen är rund, allt kan hända, säsongen är lång osv... Kostar inget och länk finns i inlägg från mig från den 7 augusti🤠

Inför omgång 2 (deadline imorgon lördag kl 12.00) så kör vi väl en Chelsea banter:

Chelsea's new team bus
IMG_1809.jpeg

BREAKING: Chelsea have signed Jermaine Jenas on a 10 year contract after his release from the BBC.
IMG_1810.jpeg

IMG_1807.jpeg

IMG_1808.jpeg

Senast ändrad:
Ok vecka men kunde varit bättre, jag bytte målvakt men glömde spara 😑
Sen har jag haft förtroende för Foden som inte ens fick spela i helgen.
Får se vad man ska hitta på, lite sugen på att trade:a lite...

Ok vecka men kunde varit bättre, jag bytte målvakt men glömde spara 😑
Sen har jag haft förtroende för Foden som inte ens fick spela i helgen.
Får se vad man ska hitta på, lite sugen på att trade:a lite...
Det är ju inte optimalt att du har 4 spelare som inte spelat en minut de två första matcherna.

Jag måste göra nåt också men det gäller ju också att inte bli 110% reaktiv och endast tradea in gubbar som haft en lyckoomgång. Madueke är en sån spelare som man blir sugen på men samtidigt är han ju extremt ojämn.

Det är ju inte optimalt att du har 4 spelare som inte spelat en minut de två första matcherna.

Jag måste göra nåt också men det gäller ju också att inte bli 110% reaktiv och endast tradea in gubbar som haft en lyckoomgång. Madueke är en sån spelare som man blir sugen på men samtidigt är han ju extremt ojämn.
"Inte optimalt" är vi överens om 😅
Lutar åt nån transfer eller två till helgen, ska klura på vad jag vill göra. Väldigt besviken på Foden, sen mina andra "nollor" är nog mest för att dom var billiga och jag behövde få ihop truppen. :D

Tillbaka
Topp