Bytte precis ut halva elvan…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte jag. Dock kaptenade jag honom.... Vi lär se imorgon när poängen visas. Det var ju 477,000 globalt som gjorde det. Många går ut stenhårt för att vinna månadspris i diverse betalligor.Hur många vågade köra trippel på Haaland?
Det är ju inte optimalt att du har 4 spelare som inte spelat en minut de två första matcherna.Ok vecka men kunde varit bättre, jag bytte målvakt men glömde spara
Sen har jag haft förtroende för Foden som inte ens fick spela i helgen.
Får se vad man ska hitta på, lite sugen på att trade:a lite...
"Inte optimalt" är vi överens omDet är ju inte optimalt att du har 4 spelare som inte spelat en minut de två första matcherna.
Jag måste göra nåt också men det gäller ju också att inte bli 110% reaktiv och endast tradea in gubbar som haft en lyckoomgång. Madueke är en sån spelare som man blir sugen på men samtidigt är han ju extremt ojämn.
PepRoulette är ju alltid hopplöst att vinna i"Inte optimalt" är vi överens om
Lutar åt nån transfer eller två till helgen, ska klura på vad jag vill göra. Väldigt besviken på Foden, sen mina andra "nollor" är nog mest för att dom var billiga och jag behövde få ihop truppen.![]()
Haha, en kollega sa samma sak. Han tyckte dock inte synd om mig, men det var för att jag slog honom med 3 poäng i jobb-ligan förra året.PepRoulette är ju alltid hopplöst att vinna i
Segt med landslagsuppehåll, supersnark på det.Ny GW deadline 12.00 idag sen landslagsuppehåll
![]()
Själv är jag inte lika nöjd…Känslan när man bänken presterar och 3 av 4 kommer att bytas in (alla utom Henderson).
![]()