ouchSlutomgång…
Räknade på det idag om jag hade skippat WC och behållt bindeln på Sala hade det blivit 105p, nu blev det istället 28 med 22 på bänken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ouchSlutomgång…
Räknade på det idag om jag hade skippat WC och behållt bindeln på Sala hade det blivit 105p, nu blev det istället 28 med 22 på bänken
Min bänk levererade bara marginellt sämre än min startelva (1 poäng på hela bänken).Sicken sketomgång! På alla sätt! 0-7 sved ordentligt plus en usel FPL-omgång!
Förutom Hellacopters, Badanka och Addeee som alla gick bra: +70p alla tre. Addeee med endast 9 spelare också..
Anmärkningsvärt var väl de flestas bänkar!? Noble FC 28p, Viktoria Pilsner 27p osv.. De flesta har nån/några 10+ poängare på bänken
Men du är inte med i ligan "Klocksnack 22/23"!?Gick rätt trögt i början. Men sedan gw 17 ligger jag runt topp 1000 i världen. Får se om det håller i sig. Kanske man kan vinna en resa?
Nej, visste inte ens att den fanns innan du sa det nuMen du är inte med i ligan "Klocksnack 22/23"!?
Vad gafflar du om, Brentford är alltid roliga.Sjukt irriterande att bänka ødegaard och Gabriel (21p hejdå) till förmån för Mee och Toney (4p). Den vanliga fingertoppskänslan… Skulle inte förvåna om de får typ 1p var i hängmatchen imorgon. Brentford är fasen inte roliga för tillfället. Blir nog att kränga av dem snart om inget händer.
Det är väldigt segt nu. Inte mkt flyt.Min kollaps i Klocksnack 22/23 är ungefär som Gunners i Premier League
nästa säsong!Gjorde misstaget att byta ut Kane inför denna GW, ligger nu topp 71k overall men allt kan hända️
Inte med i KS ligan dock.
Snyggt jobbat @Number 6Har förnyat ligan. De som var med förra säsongen är automatiskt inbjudna (tror jag) eller t.o.m med i ligan redan.
För de som vill joina men som inte redan är med: Code to join this league: n8z6cv
Obs! Kickoff redan på fredag kväll
Gameweek 1 deadline: Fri 11 Aug 19:30
Snyggt!Har förnyat ligan. De som var med förra säsongen är automatiskt inbjudna (tror jag) eller t.o.m med i ligan redan.
För de som vill joina men som inte redan är med: Code to join this league: n8z6cv
Obs! Kickoff redan på fredag kväll
Gameweek 1 deadline: Fri 11 Aug 19:30
Vågar nån redan spika ett lag?Vågar nån visa sitt lag eller?
Känns som ungefär samma dilemma som förra säsongen...Precis ändrat om stora delar av laget igen.
Tappat räkningen nu hur många drafts jag labbat fram.
Särklass flest gånger detta året jämfört med dom förra.
Sjukt spel redan innan det börjat.
Jag spikarVågar nån redan spika ett lag?