• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

Sicken sketomgång! På alla sätt! 0-7 sved ordentligt plus en usel FPL-omgång!
Förutom Hellacopters, Badanka och Addeee som alla gick bra: +70p alla tre. Addeee med endast 9 spelare också..
Anmärkningsvärt var väl de flestas bänkar!? Noble FC 28p, Viktoria Pilsner 27p osv.. De flesta har nån/några 10+ poängare på bänken
Min bänk levererade bara marginellt sämre än min startelva (1 poäng på hela bänken).

Gick rätt trögt i början. Men sedan gw 17 ligger jag runt topp 1000 i världen. Får se om det håller i sig. Kanske man kan vinna en resa? 😂
439FB859-785C-487D-81B0-9ED70C6EA8A5.png

Sjukt irriterande att bänka ødegaard och Gabriel (21p hejdå) till förmån för Mee och Toney (4p). Den vanliga fingertoppskänslan… Skulle inte förvåna om de får typ 1p var i hängmatchen imorgon. Brentford är fasen inte roliga för tillfället. Blir nog att kränga av dem snart om inget händer.

• Like
Reactions: S.L
Sjukt irriterande att bänka ødegaard och Gabriel (21p hejdå) till förmån för Mee och Toney (4p). Den vanliga fingertoppskänslan… Skulle inte förvåna om de får typ 1p var i hängmatchen imorgon. Brentford är fasen inte roliga för tillfället. Blir nog att kränga av dem snart om inget händer.
Vad gafflar du om, Brentford är alltid roliga.🙃
Har iofs ingen kunskap om fantasi-ligor, men Toney gjorde ett mål och en assist, och Mee var kungen i försvaret med en rensning på mållinjen.
Hoppas det gav någon poäng.

Grattis till @nobblan och Noble FC som tar hem Klocksnack 22/23 på 2535p🥳
Vinnaren globalt var f.ö. FPL Gunz på 2776p.

I augusti kör vi igen! Ett alternativ, för att utveckla vår liga, är att gå in med en slant, sedan kan potten antingen tillfalla vinnaren ($$$) eller att vinnaren får bestämma till vilken organisation (typ HjärtLung, Barncancer, osv) pengarna ska tillfalla. Eller så kör vi som nu. Kan vi fundera på över sommaren...

Senast ändrad:
Har förnyat ligan. De som var med förra säsongen är automatiskt inbjudna (tror jag) eller t.o.m med i ligan redan.
För de som vill joina men som inte redan är med: Code to join this league: n8z6cv
Obs! Kickoff redan på fredag kväll

Gameweek 1 deadline: Fri 11 Aug 19:30​

Precis ändrat om stora delar av laget igen.
Tappat räkningen nu hur många drafts jag labbat fram.
Särklass flest gånger detta året jämfört med dom förra.
Sjukt spel redan innan det börjat.

Precis ändrat om stora delar av laget igen.
Tappat räkningen nu hur många drafts jag labbat fram.
Särklass flest gånger detta året jämfört med dom förra.
Sjukt spel redan innan det börjat.
Känns som ungefär samma dilemma som förra säsongen...
  • Vem jämte Haaland?
  • Vem i Arsenals och Brightons offensiva mittfält kommer spela?
  • Vem i hela City kommer spela?
  • Ska man ens ha nån från Liverpool och Chelsea?
  • Ska man ens ha nån förutom försvarare från United?
  • Hur får man råd med Kane när man har Haaland?

Ja typ så.... Känns som om jag vill ha dubbelt så många mittfältare

Tillbaka
Topp