Jag är på 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes! Listan uppdaterad i inlägg #619 nu är vi 9 lag joinade och klara. Men 20 lag borde vi väl kunna nå innan fredag!?Swishat nu också
Sir Alex Burgerson (skrev bara in KS nick i swishen..)
Men då får man gå medHåller med! Kul om det är åtminstone 2,000:- i potten!
hahaha den var faktiskt rätt bra men nu fick jag panikångest, Andersons beskrivning satte sigHade missat att det brukar köras en KS FPL, kul!
Har joinat och swishat
För den som tror att den har nailat sitt lag kan jag rekommendera att läsa den här roasten av alla populära pickshttps://www.reddit.com/r/FantasyPL/s/BaAtS54hzW
Det där var riktigt bra summerat och alldeles för nära sanningen!Hade missat att det brukar köras en KS FPL, kul!
Har joinat och swishat
För den som tror att den har nailat sitt lag kan jag rekommendera att läsa den här roasten av alla populära pickshttps://www.reddit.com/r/FantasyPL/s/BaAtS54hzW
Just nu har jag både Palmer, Haaland och Salah i uppställningen. Velar mellan det och att inte ha nån av dem. Suck.Tog en sista koll på uppställningen och så klart skulle det ändras runt lite till.
Nog varit igenom halva listan av spelare nu..
Jag har valt att skippa Haaland för tillfället.Just nu har jag både Palmer, Haaland och Salah i uppställningen. Velar mellan det och att inte ha nån av dem. Suck.
Jag har paypal om du vill joina, Annars går det ju såklart utmärkt att prata FPL i tråden ändåDet där var riktigt bra summerat och alldeles för nära sanningen!
Har inte svensk mobil/swish längre (emigrerat till DK) så kan tyvärr inte joina den ligan, kommer ventilera min sedvanliga frustration som vanligt i tråden hela säsongen dock…
Tack, gärna!Jag har paypal om du vill joina, Annars går det ju såklart utmärkt att prata FPL i tråden ändå️
Känslan idag när man ska välja sitt lag.
![]()