• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

IMG_0166.jpeg

Om ni orkar så kan vi kanske köra en informell sub-tävling om vem i tråden som lyckas få mest poäng på en outnyttjad bänk? (resultat vid bench boost chip räknas ej). Om inte annat som ett sätt att ventilera frustration över FPL’s allmänna jävlighet.
Äntligen en tävling man kanske kan vinna. Hade ju Kluivert på bänken när han gjorde 3 mål i våras. 🤯

Blev för många val insåg jag, så nu gör vi såhär:

För att gå med i KS PREMIUM LEAGUE 25/26 gör följande:
Premier League drar igång 15/8, deadline för att vara med i vår KS-liga är därför kl 12.00 den 15/8. Då ska swish och inträde till ligan vara klart ⚽

Klara lag (jag adderar allteftersom):
Hej! Såg detta sent, är det okej att hoppa med inför nästa omgång? Ligger ändå inte så bra till efter de två första omgångarna.. :)

Hej! Såg detta sent, är det okej att hoppa med inför nästa omgång? Ligger ändå inte så bra till efter de två första omgångarna.. :)
Hej, Jag kan tycka att det inte är fair mot de som varit med från start. Även om det bara gått två omgångar, OM du skulle vinna hela ligan så blir det ändå konstigt. Med tanke på insatserna i år. Om inte folk hade satsat hade det ju inte varit något problem med tanke på att drygt 90% av tävlingen återstår. Men det blir ju lite annorlunda med insatser. Vad säger övriga deltagare, jag känner mig lite som Hitler nu?

• Like
Reactions: S.L
Hej, Jag kan tycka att det inte är fair mot de som varit med från start. Även om det bara gått två omgångar, OM du skulle vinna hela ligan så blir det ändå konstigt. Med tanke på insatserna i år. Om inte folk hade satsat hade det ju inte varit något problem med tanke på att drygt 90% av tävlingen återstår. Men det blir ju lite annorlunda med insatser. Vad säger övriga deltagare, jag känner mig lite som Hitler nu?
Håller med. För såna här grejer tycker jag det är skarp deadline som gäller :)

• Like
Reactions: S.L
Äntligen tre poäng för United. Var jobbigt för hjärtat där i slutet. Bara synd att jag jinxade Cunha till en skada, blir tråkigt om han blir borta en längre tid...

Samma
Uppdaterar listan här istället, 17 klara lag än så länge
För att gå med i KS PREMIUM LEAGUE 25/26 gör följande:
Premier League drar igång 15/8, deadline för att vara med i vår KS-liga är därför kl 12.00 den 15/8.
Då ska swish och inträde till ligan vara klart ⚽
Hej!

Såg detta nu, kan jag joina ligan? Eller är det försent?

Tillbaka
Topp